| 
  
 BADANIA RYNKOWE W ZARZĄDZANIU ŁAŃCUCHEM DOSTAW
 KAUF S.   wydawnictwo: DIFIN, 2015, wydanie Icena netto: 69.99  Twoja cena  66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Badania rynkowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw
 
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody badań rynku, metody statystyczne oraz
inne metody ilościowe. 
Analizę przypadków dobrano tak, by ukazać łatwość ich stosowania w zarządzaniu
łańcuchem dostaw oraz możliwość ich praktycznego zastosowania. 
Dzięki zaprezentowaniu odpowiednich metod ilościowych czytelnik może w sposób
racjonalny podejmować decyzje dotyczące różnych aspektów działalności logistycznej.
Do najważniejszych zagadnień poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody: 
 
- prognozowania popytu, warunkujące prawidłowe funkcjonowanie sfery logistyki, 
- badania potrzeb przewozowych, 
- wyboru partnerów w łańcuchu dostaw, 
- badania zachowań nabywców.
 
Wprowadzenie 
 
Rozdział 1. Informacja rynkowa i jej rola w zarządzaniu łańcuchem dostaw 
 
1.1. Informacja i jej znaczenie w realizacji procesów logistycznych 
1.2. Rola informacji rynkowej w procesie podejmowania decyzji logistycznych 
1.3. Rola i znaczenie badań w zarządzaniu łańcuchem dostaw 
1.4. Procedura badawcza jako warunek pozyskania właściwych informacji 
 
Rozdział 2. Metody pomiaru i gromadzenia danych dla potrzeb łańcucha dostaw 
 
2.1. Pomiar jako podstawa gromadzenia danych logistycznych 
2.2. Określenie metody doboru i liczebności próby badawczej w badaniach logistycznych 
2.3. Wybrane metody gromadzenia danych ze źródeł pierwotnych 
 
Rozdział 3. Prognozowanie popytu jako podstawa prawidłowego funkcjonowania
łańcucha dostaw 
 
3.1. Rola i znaczenie prognozowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw 
3.2. Podstawowe metody prognostyczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw 
3.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w gospodarce zapasami 
3.4. Prognozowanie zorientowane na osiągane efekty logistyczne 
 
Rozdział 4. Rola usług transportowych w zarządzaniu łańcuchem dostaw i metody
badania potrzeb przewozowych 
 
4.1. Znaczenie transportu w zarządzaniu łańcuchem dostaw 
4.2. Istota i źródła potrzeb transportowych 
4.3. Popyt na usługi transportowe i metody określania jego elastyczności 
4.4. Wybrane metody określania wahań popytu na transport 
 
Rozdział 5. Metody wyboru zleceniobiorców do realizacji zadań logistycznych 
 
5.1. Partnerstwo w łańcuchu dostaw jako podstawa przewagi konkurencyjnej 
5.2. Ilościowe podejście do oceny partnerów w łańcuchu dostaw 
5.3. Zastosowanie metody AHP do wyboru dostawców 
5.4. Metoda TOPSIS i jej wykorzystanie do oceny dostawcy w łańcuchu dostaw 
5.5. Współpraca w łańcuchu dostaw i metody pomiaru jej efektów 
 
Rozdział 6. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania
logistycznej obsługi klienta 
 
6.1. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie 
6.2. Metody jakościowe pomiaru zadowolenia nabywców 
6.3. Analiza ABC jako podstawa określenia optymalnego poziomu obsługi 
 
Rozdział 7. Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania oferty logistycznej 
 
7.1. Zachowania nabywców i podstawowe ich determinanty 
7.2. Etapy procesu decyzyjnego i modele zachowań nabywców 
7.3. Modele zachowań nabywców wykorzystywane w prognozowaniu wyboru marek produktów 
7.4. Modele preferencji jako podstawa kształtowania oferty logistycznej 
 
Spis rysunków 
 
Spis tabel 
 
Bibliografia  
 
264 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |