Jak pokonywać problemy behawioralne i emocjonalne u dzieci i młodzieży
Dzieci z problemami emocjonalnymi i behawioralnymi to jedno z największych wyzwań
dla każdego nauczyciela i rodzica. 
W poradniku tym znajdziecie państwo praktyczne wskazówki, jak postępować z
dziećmi z problemami behawioralnymi i emocjonalnymi. 
Książka okaże się nieocenioną pomocą w znajdowaniu odpowiedzi na kluczowe
pytania: jak panować nad klasą, jak angażować rodziców w proces wychowawczy oraz jak
radzić sobie ze skrajnymi przypadkami.
Wstęp 
Rozdział 1: Zdefiniować PBE 
Samoocena 
Przyczyny PBE 
Diagnoza 
Terapia 
Podsumowanie 
Rozdział 2: Nauczyciel 
Osobowość 
Zdolność panowania nad stresem 
Zdolności interpersonalne wobec uczniów 
Zdolności interpersonalne wobec ciała pedagogicznego 
Zdolności komunikacji werbalnej 
Pisanie 
Dobór ubioru 
Zdolności administracyjne 
Podsumowanie 
Rozdział 3: Sala lekcyjna 
Topografia sali lekcyjnej 
Zasady pracy w klasie 
Podsumowanie 
Rozdział 4: Jak uczą się dzieci z PBE 
Praca w grupach 
Pochwały i nagrody 
Elastyczność 
Komputery 
Angażowanie rodziców 
Podsumowanie 
Rozdział 5: Najważniejsze zdolności nauczyciela
Pozytywny język 
Obserwacja 
Interwencje 
Język ciała, mimika i głos 
Podsumowanie 
Rozdział 6: Twoje miejsce w szkolnej strukturze
Dyrektor 
Budynki 
Meble, wyposażenie i dekoracje 
Teren szkoły a mobilność w czasie wolnym 
Ocena zachowania i panowanie nad nim - podejście globalne 
Podsumowanie 
Rozdział 7: Komunikacja z rodzicami 
Dobra komunikacja 
Zrozumienie, wsparcie i szacunek 
Podsumowanie 
Rozdział 8:Największe wyzwania 
Etap 1: Faza początkowa 
Etap 2: Eskalacja 
Etap 3: Wybór negatywny i faza kryzysowa 
Etap 4: Faza uspokojenia 
Podsumowanie 
Wnioski 
Bibliografia 
100 stron, Format: 14.0x20.0cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.