3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do
tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. 
Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć
dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi
na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny
podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca
czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.
Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci
wejście w świat komputerowych animacji. 
Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się
wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył
kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu
umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze,
w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie,
czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!
W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia: 
  - modelowanie postaci,
 
  - budowanie sceny,
 
  - skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji,
 
  - animacja.
 
Spis treści:
Rozdział 1. Modelowanie postaci (5)
  - Początek (5)
 
  - Proste bryły (Primitives) (16)
 
  - Obiekty siatkowe (28)
 
  - Materiały (40)
 
  - Włosy i ubranie (56)
 
Rozdział 2. Budowanie sceny (79)
  - Modelowanie wnętrza (80)
 
  - Materiały (106)
 
  - Kamera i podstawowe oświetlenie sceny (119)
 
  - Realistyczne oświetlenie wnętrza (129)
 
  - Realistyczne oświetlenie na zewnątrz, czyli Pinokio wychodzi z domu (135)
 
Rozdział 3. Skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji (147)
  - Przygotowanie skóry (147)
 
  - Gotowy szkielet humanoida (Biped) (151)
 
  - Nakładanie skóry na szkielet (159)
 
Rozdział 4. Animacja (165)
  - Przygotowania (166)
 
  - Klucze animacji (173)
 
  - Kontrolery animacji (184)
 
  - Animowane światła, materiały i efekty (195)
 
  - Biped (209)
 
  - Łączenie sekwencji ruchu (225)
 
  - Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu (230)
 
240 stron, Format: 140x208, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.