Internet stanowi jedno z
najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki,
usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i
obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku,
poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad
i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu
znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu.
Możliwości są
nieograniczone, trzeba jednak wiedzieć, co i w jaki sposób chce się osiągnąć. W swej
przeglądowej książce Simon Collin podaje wszystkie najnowsze informacje, niezbędne do
zrozumienia nowych narzędzi marketingu i posługiwania się nimi. Ostrzega przed
czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja
ta stanowi niezbędny punkt wyjścia dla wszystkich, którzy planują rozpoczęcie
działalności lub zaktualizowanie sposobu prowadzenia działań marketingowych.
W Marketingu w Sieci
zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych
rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci
poszczególnych aspektów marketingu.
Simon Collin pisuje artykuły
do prasy i jest ekspertem w dziedzinie działalności gospodarczej w Sieci. Nakładem
wydawnictwa Wiley ukazały się także dwie inne książki jego autorstwa - Business-to-Business
Bible i E-commerce.
191 stron