wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.00 32,30   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING W SIECI


COLLIN S.

wydawnictwo: FELBERG, 2002, wydanie I

cena netto: 34.00 Twoja cena  32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu.

Możliwości są nieograniczone, trzeba jednak wiedzieć, co i w jaki sposób chce się osiągnąć. W swej przeglądowej książce Simon Collin podaje wszystkie najnowsze informacje, niezbędne do zrozumienia nowych narzędzi marketingu i posługiwania się nimi. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędny punkt wyjścia dla wszystkich, którzy planują rozpoczęcie działalności lub zaktualizowanie sposobu prowadzenia działań marketingowych.

W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.

Simon Collin pisuje artykuły do prasy i jest ekspertem w dziedzinie działalności gospodarczej w Sieci. Nakładem wydawnictwa Wiley ukazały się także dwie inne książki jego autorstwa - Business-to-Business Bible i E-commerce.

191 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022