wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 356.90 339,06   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING WARTOŚCI


DOYLE P.

wydawnictwo: FELBERG, 2003, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Petera Doyle'a stawia sobie ambitny cel - przedefiniowanie roli marketingu oraz sposobu szacowania jego wpływu na działalność przedsiębiorstw. Efektem ma być praktyczna i lepiej dostosowana do zadań stojących przed współczesnymi decydentami koncepcja marketingu. W szczególny sposób autor stara się wykazać, że celem marketingu jest wspieranie działań na rzecz maksymalizacji wartości dla udziałowców, jak również to, że strategie marketingowe należy oceniać pod kątem tworzenia wartości dla inwestorów. Ta nowa idea - określana przez autora mianem marketingu opartego na wartościach - nie kwestionuje istniejącego stanu wiedzy z dziedziny marketingu, a przeciwnie, poprzez jej usystematyzowanie i konkretyzowanie sprawia, iż staje się ona bardziej praktyczna i odpowiadająca współczesnym wymaganiom.

Książka składa się z trzech części. W części pierwszej omówione są podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem wartości. W części drugiej autor skupia się na zagadnieniu tworzenia strategii wzrostu, w których efekcie powstaje wartość. Końcowa część książki poświęcona jest nowym strategiom prowadzącym do tworzenia wysokiej wartości.

Publikacja stanowi wnikliwą prezentację najistotniejszych zagadnień nowoczesnego zarządzania. Autor stara się uwypuklić współzależność zagadnień marketingowych, finansowych, ekonomicznych, strategicznych i informatycznych. W treści znajdują się liczne odniesienia do wyników najnowszych badań i najpoważniejszych prac naukowych oraz wiele przykładów.


Peter Doyle jest znanym w świecie wykładowcą i badaczem z dziedziny marketingu i strategii gospodarczych. Jest profesorem marketingu i zarządzania strategicznego w University of Warwick Business School. Poprzednio wykładał w London Business School, INSEAD, Bardford oraz na Stanford University.

Jest autorem licznych prac naukowych publikowanych w większości renomowanych periodyków branżowych, jak Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Management Science czy Economic Journal. Poza niniejszym tytułem Doyle wydał ostatnio jeszcze dwie pozycje książkowe: Marketing Management i Strategy (Prentice Hall) oraz Innovation in Marketing (Butterworth-Heinemann).

420 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022