| 
  
 12 KROKÓW UCZCIWEJ SPRZEDAŻY
 POLLAK G. STOLARKIEWICZ H.   wydawnictwo: ONE PRESS, 2012, wydanie I    cena netto: 50.30  Twoja cena  47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom
dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje
i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by
go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru. 
W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na
pytania: 
 
  - Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
 
  - Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z
    posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
 
  - Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś
    zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
 
  - Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym
    nie potrafisz się dogadać?
 
  - Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?
 
 
Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce
kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest
tym, czego potrzebujesz! 
 
Spis treści: 
Wstęp (11)
 Test 1 - część pierwsza (15) 
Rozdział 1. DEFINICJA SPRZEDAŻY (17) 
 
  - Czym jest sprzedaż i jak zrozumienie jej definicji wpływa na Twój sukces? (19)
 
  - Sprzedaż (19)
 
  - Sprzedaż jako proces zaspokajania potrzeb (27)
 
  - Proces wymiany wartości (28)
 
  - Rezultat sprzedaży (29)
 
  - Wnioski z rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (30)
 
  - Korzyści z akceptacji definicji sprzedaży (30)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (32)
 
 
  
Rozdział 2. WIEDZA (35) 
 
  - Jaką wiedzę powinieneś posiadać, aby nie tylko "uwieść" klienta swoją
    osobowością, ale również zaimponować mu swoim profesjonalizmem? (37)
 
  - Proces sprzedaży (43)
 
  - "12 kroków uczciwej sprzedaży" Agreement(r) (44)
 
  - Koło zamachowe sprzedaży (47)
 
  - Warunki rynkowe (48)
 
  - Zasady procesu 12 kroków uczciwej sprzedaży (51)
 
  - Rynek (52)
 
  - Produkt (53)
 
  - Wnioski z rozdziału "WIEDZA" (54)
 
  - Korzyści ze zdobywania wiedzy (55)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WIEDZA" (56)
 
 
  
Rozdział 3. AKTYWNY HANDLOWIEC (59) 
 
  - Co oznacza aktywność w odniesieniu do działań handlowca i w jakim stopniu ta
    aktywność wpływa na wyniki w sprzedaży? (61)
 
   
  - Model Aktywnego Handlowca (61)
 
  - System wartości (64)
 
  - Paradygmat handlowca (64)
 
  - Test 2 "Aktywny Handlowiec" (69)
 
  - Wnioski z testu 2 (70)
 
  - Strategia działania handlowca (70)
 
  - Dźwignia rezultatów handlowca (72)
 
  - Jak długo można być aktywnym handlowcem, którego działanie ciągle jest na wysokim
    poziomie? (74)
 
   
  - Planowanie (76)
 
  - Priorytety (79)
 
  - Wnioski z rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (84)
 
  - Korzyści ze zgodności Twojego Modelu Aktywnego Handlowca (85)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (86)
 
 
  
Rozdział 4. DECYZJA (89) 
 
  - Co oznacza podjęcie świadomej decyzji o byciu handlowcem i jakie są tego konsekwencje
    dla Ciebie? (91)
 
   
  - Siła decyzji (91)
 
  - Motywacja (94)
 
  - Autosugestia (94)
 
  - Umiejętności (98)
 
  - Twoja decyzja (101)
 
  - Nawyki (105)
 
  - Wnioski z rozdziału "DECYZJA" (107)
 
  - Korzyści z podjęcia decyzji o byciu handlowcem (107)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DECYZJA" (108)
 
 
  
Rozdział 5. PIERWSZY KONTAKT (111) 
 
  - Gdy już staniesz po raz pierwszy przed klientem, zrób wszystko, aby była to
    "miłość od pierwszego wejrzenia" (113)
 
   
  - Pierwszy kontakt (113)
 
  - Pierwsze wrażenie (114)
 
  - "Z jego ust i moich oczu do mojego umysłu" (120)
 
  - Dostosuj się do atmosfery i warunków spotkania (121)
 
  - Skup się na kliencie, jego zachowaniu i otoczeniu (121)
 
  - Słuchaj uważnie odpowiedzi klienta i pokaż, jakie są ważne (124)
 
  - Utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj swój język ciała (126)
 
  - Etykieta biznesu (127)
 
  - Zasady etykiety biznesu w pierwszym kontakcie (129)
 
  - Ubiór handlowca (130)
 
  - Wnioski z rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (131)
 
  - Korzyści z pozytywnego pierwszego kontaktu z klientem (132)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (133)
 
 
  
Rozdział 6. STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW (135) 
 
  - Posiadanie wiedzy na temat zachowań ludzkich, umiejętność rozpoznawania tych
    zachowań oraz zdolność ich akceptacji to warunek dobrych relacji z klientem (137)
 
   
  - Style Zachowań (137)
 
  - Podstawowe cechy Stylów Zachowań (144)
 
  - Połączenia Stylów Zachowań (147)
 
  - Postępowanie z klientami o poszczególnych Stylach Zachowań (148)
 
  - Wnioski z rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (151)
 
  - Korzyści z rozpoznawania stylów zachowań (152)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW"
    (153)
 
 
  
Rozdział 7. WYWIAD (155) 
 
  - Skoro nawet sam klient nie zawsze zdaje sobie sprawę ze swoich potrzeb, to w jaki
    sposób ma do nich dotrzeć handlowiec? (157)
 
   
  - Potrzeby klienta (158)
 
  - Zakupy a uczucia (167)
 
  - Właściwe pytania we właściwym czasie (168)
 
  - Wywiad a Style Zachowań (173)
 
  - Wnioski z rozdziału "WYWIAD" (175)
 
  - Korzyści z dotarcia podczas wywiadu do prawdziwych potrzeb klienta (176)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WYWIAD" (177)
 
 
  
Rozdział 8. PREZENTACJA (179) 
 
  - Slajdy, katalogi, ulotki, certyfikaty, a nawet sam produkt to tylko pomoc w prezentacji
    i nie zastąpią one Ciebie, a zwłaszcza Twoich emocji (181)
 
   
  - Zasady prezentacji (181)
 
  - Struktura prezentacji (183)
 
  - Cechy dobrej prezentacji (185)
 
  - Wstęp do prezentacji (187)
 
  - Treść prezentacji (189)
 
  - Dyskusja (193)
 
  - Zakończenie prezentacji (194)
 
  - Kierunki prezentacji (195)
 
  - Przekaz niewerbalny (198)
 
  - Siła oddziaływania przekazu niewerbalnego (203)
 
  - Dominujące motywy zakupów a Style Zachowań (204)
 
  - Wnioski z rozdziału "PREZENTACJA" (207)
 
  - Korzyści z efektywnej prezentacji (208)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PREZENTACJA" (209)
 
 
  
Rozdział 9. CENA (213) 
 
  - Klienci chcą kupować oszczędnie, ale mylą zakup opłacalny z najniższą ceną -
    tylko najlepsi handlowcy potrafią wyprowadzić ich z tego błędu (215)
 
   
  - Prezentacja ceny (216)
 
  - Prezentacja ceny - kiedy? (217)
 
  - Prezentacja ceny - jakiej? (221)
 
  - Formuła prezentacji ceny (223)
 
  - Wątpliwości klienta (224)
 
  - Wnioski z rozdziału "CENA" (226)
 
  - Korzyści z właściwie ustalonej i przekonująco zaprezentowanej ceny (227)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "CENA" (228)
 
 
  
Rozdział 10. WZMOCNIENIE (231) 
 
  - To, co sam mówisz o sobie, to tylko przechwałki. To, co inni mówią o Tobie, to
    opinie i fakty (233)
 
   
  - Zaufanie (233)
 
  - Weryfikacja potrzeb klienta (237)
 
  - Formuła wzmocnienia - przełożenie cech produktu na korzyści (239)
 
  - Wzmocnienie a Style Zachowań (241)
 
  - Obiekcje i ryzyko zakupu (243)
 
  - Wzmocnienie czy manipulacja? (245)
 
  - Formalne potwierdzenie jakości produktu (247)
 
  - Przedstawienie referencji (249)
 
  - Perswazja (252)
 
  - Rezultaty wzmocnienia (254)
 
  - Wnioski z rozdziału "WZMOCNIENIE" (255)
 
  - Korzyści z usunięcia wątpliwości klienta i wzmocnienia chęci zakupu (256)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WZMOCNIENIE" (257)
 
 
  
Rozdział 11. NEGOCJACJE (261) 
 
  - Twoja pozycja podczas negocjacji zależy w równym stopniu od argumentów, jakie
    posiadasz, jak i od argumentów, których nie masz, ale których posiadanie przypisuje Ci
    klient (263)
 
   
  - Negocjacje (263)
 
  - Negocjacje a perswazja (266)
 
  - Zakres negocjacji (267)
 
  - Rozwiązania alternatywne (271)
 
  - Wady minimum negocjacyjnego (271)
 
  - BATNA (273)
 
  - Podstawowe zasady negocjowania (276)
 
  - Rozpoczęcie negocjacji (278)
 
  - Podpuszczanie (279)
 
  - Magia słów "TAK, JEŚLI" (281)
 
  - Metoda połówek (284)
 
  - Na zakończenie negocjacji (285)
 
  - Eskalacja (286)
 
  - Zagrożenia w negocjacjach (288)
 
  - Zaangażowanie (288)
 
  - Ograniczona wielkość tortu (290)
 
  - Kotwica negocjacyjna (290)
 
  - Perspektywa w negocjacjach (292)
 
  - Poczucie sprawiedliwości (294)
 
  - Emocje w negocjacjach (295)
 
  - Zaniechanie negocjacji (299)
 
  - Model negocjacji (300)
 
  - Wskazówki dotyczące negocjacji (301)
 
  - Wnioski z rozdziału "NEGOCJACJE" (302)
 
  - Korzyści z wygranych negocjacji (303)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "NEGOCJACJE" (304)
 
 
  
Rozdział 12. REALIZACJA (309) 
 
  - Realizacja kontraktu to już ostatni krok w bieżącej sprzedaży lub już pierwszy w
    następnej. Wybór należy do Ciebie (311)
 
   
  - Zamknięcie sprzedaży (312)
 
  - Pytania zamykające wstępne (313)
 
  - Pytania zamykające końcowe (314)
 
  - Realizacja kontraktu (316)
 
  - Wnioski z rozdziału "REALIZACJA" (320)
 
  - Korzyści z satysfakcjonującej realizacji kontraktu (320)
 
  - Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "REALIZACJA" (321)
 
 
  
Test 1 - część druga (323) 
 
  - Ocena Twojego zachowania (325)
 
 
  
Słownik podstawowych pojęć handlowych (327) 
Zamiast zakończenia (331) 
 
336 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |