wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 207.90 197,51   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING DLA SPORTU


KROPIELNICKI K. MATECKI P. MRUK H. RED.

wydawnictwo: SPORT&BUSINESS, 2004, wydanie I

cena netto: 87.90 Twoja cena  83,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MARKETING DLA SPORTU


I. Wprowadzenie
Przedmowa
Prof. Dr hab. Henryk Mruk
Tytułem wstępu
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki
Sport a pieniądze
Tomasz Redwan
Jak skutecznie dobierać i oceniać sponsoring?
Marcin Andrzejczyk
Marketing podstępny w sporcie na tle ewolucji marketingu
Dr Zbigniew Widera

II. Relacje między sportem a biznesem
Sukces sportowca a sukces przedsiębiorcy
Prof. dr hab. Henryk Mruk
Przywództwo w relacji sportowiec - trener
Adam Bekier

III. Produkt sportowy
Marketingowa koncepcja przedsięwzięcia sportowego
Prof. dr hab. Andrzej Szromnik
Impreza sportowa jako produkt w ujęciu marketingowym
Jan Chłapowski

IV. Identyfikacja zachowań kibica-konsumenta na rynku sportowym
Segmentacja rynku sportowego - istota i kryteria wyboru rynku docelowego
dr Zygmunt Waśkowski
Customer relationship management w zarządzaniu klubem sportowym
Jacek Hanarz
Zastosowanie metody Teamqual w ocenie jakości widowiska sportowego na przykładzie meczu koszykówki
Dr Sławomir Kowalski
Rozpoznanie preferencji kibiców sportowych na przykładzie badania "Kibice o Lechu Poznań"
Dr Mirosława Kaczmarek, Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki

V. Public relations
Uwarunkowania i kierunki działań promocyjnych w sportach niszowych na przykładzie rugby siedmioosobowego (Rugby 7)
Stanisław Pogorzelski
Jak przygotować prostą, ale efektywną sportową kampanię PR
Filip Mecner
Wartość medialna sportowca
Konrad Pudło

VI. Marketing usług sportowo-rekreacyjnych
Indywidualizacja oferty fitness klubów
Dr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz, Dr inż. Izabella Sowier-Kasprzyk
Strategia uprawniania w działalności usługowego przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego
Dr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz

VII. Marketing sportowy w praktyce
Orange Ekstraklasa - case study
Piotr Gołos
Case studies programu Volvo Masters Amateur
Zofia Bugajna
Strategia rozwoju golfa zawodowego w Polsce
Marek W. Podstolski
Sport jako element budowania przewagi konkurencyjnej miast i regionów
Piotr Matecki, Jarosław Semrau
KKS Lech Poznań jako nowocześnie zarządzana marka
Olaf Jarzemski, Jagoda Wawrzyniak

VIII. Finansowe aspekty sportu
Struktura i zasady finansowania polskiej siatkówki
Artur Popko
Rola samorządu terytorialnego w finansowaniu kultury fizycznej na przykładzie Miasta Poznania
Dr Ewa Bąk
Europejskie kluby piłkarskie na rynkach kapitałowych
Sebastian Miroński

IX. Wokół sportu
Hipnoza w sporcie
Dr Andrzej Kaczorowski
Poziom wiedzy sportowej polskiego kibica w świetle wyników badań on-line
Paweł Grzybek, Artur Kotliński, Karol Marciniak
"Czarodzieje z Wembley". Piłka nożna w Szkocji na tle rywalizacji szkocko-angielskiej
Roman Zaczkiewicz
Sport w zabytkach - rola i znaczenie usług sportowo-rekreacyjnych w ofercie polskich hoteli turystycznych
Wojciech Giergiel


295 stron, oprawa miękka                                            @p

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022