wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 93.90 89,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE SPORTEM


MRUK H. RED.

wydawnictwo: SPORT&BUSINESS, 2007, wydanie I

cena netto: 93.90 Twoja cena  89,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W sporcie można zarządzać skutecznie, tak jak dzieje się to w przypadku typowych projektów biznesowych.

Niniejsza publikacja jest zbiorem cennych wskazówek pokazujących, jak to uczynić.

Tytułowe marketingowe zarządzanie sportem jest pojęciem, o którym warto rozmawiać i które powinno stanowić przyczynek do analiz naukowych oraz rozważań bazujących na doświadczeniach wyniesionych z działalności rynkowej. Mamy nadzieję, że książka, która oddajemy do Państwa rąk, będzie stanowić impuls do podjęcia szerszej dyskusji na temat istoty zarządzania marketingowego w sporcie. 


I.Wprowadzenie

Przedmowa
Prof. dr hab. Henryk Mruk

Tytułem wstępu
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki

II.Zarządzanie w sporcie

Modelowe założenia zarządzania organizacjami sportowymi
Dr Andrzej Wartecki

Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego
Kamil Kukułka

III.Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Relationship Management w polskim sporcie
Piotr Matecki

Strategie związków z klientami na przykładzie Parku Wodnego w Tarnowskich Górach
Wojciech Giergiel

IV.Produkty firmy sportowej

Strukturalizowanie produktu klubu sportowego
Prof. dr hab. Ryszard Panfil

Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa
Paweł Barylski

Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie jako wartości księgowej
Łukasz Motała

Dystrybucja komeptencji sportowych (kontrakt zawodniczy). Aspekty prawne i rynkowe
Dr Jacek Masiota

Marketingowy rozwój obiektów sportowych - wnioski z rynku niemieckiego
Tomasz Cieślik, Krzysztof Kropielnicki

V.Sportowa marka

Kreowanie marki sportowej
Dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki

Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski
Sebastian Bykowski

VI.Sponsoring w promocji i komunikacji

Od marketingu do sponsoringu: komunikacja w marketingu sportowym
Stanisław Pogorzelski

Sponsoring piłki nożnej jako instrument promocji (porównanie Orange Ekstraklasa i Barclays Premiership)
Łukasz Gąsiorowski

Miejsce sponsoringu sportowego w strategiach rozwoju przedsiębiorstw opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli gra typu wygrana-wygrana
Michał Kober

Dwie marki, jeden mistrz
Krzysztof Zakrzewski

VII.Media i public relations

Sport i media. Sukces medialny zespołu równie ważny jak sukces sportowy. Analiza na przykładzie KGHM Zagłębia Lubin
Michał Mango, Jerzy Staruchowicz

Działania na rzecz społeczności lokalnej narzędziem PR nowocześnie zarządzanego klubu sportowego
Marcin Dzedzej, Rafał Kędzior

Rynek praw transmisyjnych w Polsce
Dr Piotr Pykel

VIII.Sport, biznes i... polityka

Uprzywilejowana pozycja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalno-prawne i wizerunkowe
Robert Kaczyński

Wykorzystanie sportu w samorządowej kampanii wyborczej
Prof. Janusz Klisiński, dr Zbigniew Widera


209 stron, oprawa miękka                                                   @p

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022