wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORIENTACJA NA WYNIKI MODELE METODY I DOBRE PRAKTYKI PN 264


BORYS T. ROGALA P. RED.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW, 2012, wydanie I

cena netto: 72.38 Twoja cena  68,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Orientacja na wyniki - modele,metody i dobre praktyki

PN 264


Wstęp

Anna Balcerek-Wieszala, Liliana Hawrysz
Zaangażowanie organizacyjne - istota, pomiar i wdrożenie

Bartosz Bartniczak
Sposoby badania satysfakcji użytkowników Banku Danych Lokalnych

Tadeusz Borys
Kluczowe wymiary orientacji na wyniki

Renata Brajer-Marczak
Wyniki procesów z perspektywy dojrzałości procesowej organizacji zorientowanych na jakość

Eugenia Czernyszewicz
Samoocena jako element oceny skuteczności systemu zarządzania jakością i doskonalenia organizacji ukierunkowanej na wyniki

Ewa Czyż-Gwiazda
Systemy pomiaru wyników w organizacjach

Anna Dobrowolska
Wpływ projektowania systemu pomiaru procesów na osiąganie celów organizacji w koncepcji TQM

Joanna Ejdys
Foresight znormalizowanych systemów zarządzania

Grzegorz Grela, Mariusz Hofman, Agnieszka Piasecka
Podejście procesowe w organizacjach zorientowanych projakościowo

Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Aspekty środowiskowe a orientacja na wyniki w przedsiębiorstwach wdrażających ekoinnowacje

Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Wsparcie dla przedsiębiorstw podczas wdrażania systemu zarządzania środowiskowego

Piotr Jedynak
Orientacja na wyniki w optyce badaczy znormalizowanych systemów zarządzania

Marian Kachniarz
Koncepcja systemu oceny efektywności samorządu lokalnego

Ewa Kastrau
Rola identyfikacji aspektów środowiskowych i ich oceny w procesie eliminacji negatywnego wpływu działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych na środowisko naturalne

Maja Kiba-Janiak
Wykorzystanie metody ser vqual do analizy jakości usług w obszarze transportu zbiorowego

Romuald Kolman
Analiza efektów systemu

Dariusz Kosiorek, Katarzyna Szczepańska
Aspekty badania satysfakcji pracowników

Adam Kosiuk
Pomiar efektów gospodarowania. Zrównoważona Karta Wyników

Krzysztof Kud
Doskonalenie kształtowania przestrzeni

Marta Kusterka-Jefmańska
Pomiar jakości życia na poziomie lokalnym - wybrane doświadczenia europejskie i doświadczenia polskich samorządów

Andrzej Kwintowski
Wybrane narzędzia pomocne przy postępowaniu z wyrobem niezgodnym

Krystyna Lisiecka
Modele pomiaru wyników w organizacjach

Jerzy Łańcucki
Jakość a satysfakcja klienta w usługach.

Jacek Łuczak, Marcelina Górzna
Ocena skuteczności metodyki zarządzania projektami PRINCE2 w administracji publicznej

Alina Matuszak-Flejszman
Determinanty skuteczności znormalizowanych systemów zarządzania

Mieczysław Morawski
Procesy dzielenia się wiedzą z udziałem pracowników kluczowych w wybranych przedsiębiorstwach turystycznych

Franciszek Mroczko
Skuteczne public relations w zarządzaniu kryzysowym

Krzysztof Nowosielski
Koszty jakości controllingu

Stanisław Nowosielski
Dojrzałość procesowa a wyniki ekonomiczne organizacji

Piotr Rogala
Zasada orientacji na wyniki a system zarządzania jakością

Magdalena Rojek-Nowosielska
Zasady społecznej odpowiedzialności Przedsiębiorstw wobec pracowników w kontekście zasad Modelu Doskonałości EFQM

Agata Rudnicka
Mierzenie wpływu społecznego przedsiębiorstw

Elżbieta Skrzypek
Wyznaczniki dojrzałości jakościowej organizacji w świetle wyników badań

Elżbieta Aleksandra Studzińska
Metody pomiaru efektywności banków

Katarzyna Szczepańska
Podstawy satysfakcji klienta w zarządzaniu jakością i jej implikacje

Tadeusz Wawak
Zarys modelu doskonalenia zarządzania w szkołach wyższych

Radosław Wolniak
Kryterium przywództwa w procesie oceny poziomu dojrzałości systemu zarządzania jakością

Leszek Woźniak, Sylwia Dziedzic
Ekoinnowacyjność i ekoinnowacje jako kryterium drogi ku ekologicznej i społecznej doskonałości

Krzysztof Zymonik
Gwarancja producencka w kontekście odpowiedzialności za produkt


510 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022