|
ORIENTACJA NA WYNIKI MODELE METODY I DOBRE PRAKTYKI PN 264
BORYS T. ROGALA P. RED. wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW, 2012, wydanie I cena netto: 72.38 Twoja cena 68,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Orientacja na wyniki - modele,metody i dobre praktyki
PN 264
Wstęp
Anna Balcerek-Wieszala, Liliana Hawrysz
Zaangażowanie organizacyjne - istota, pomiar i wdrożenie
Bartosz Bartniczak
Sposoby badania satysfakcji użytkowników Banku Danych Lokalnych
Tadeusz Borys
Kluczowe wymiary orientacji na wyniki
Renata Brajer-Marczak
Wyniki procesów z perspektywy dojrzałości procesowej organizacji zorientowanych
na jakość
Eugenia Czernyszewicz
Samoocena jako element oceny skuteczności systemu zarządzania jakością i
doskonalenia organizacji ukierunkowanej na wyniki
Ewa Czyż-Gwiazda
Systemy pomiaru wyników w organizacjach
Anna Dobrowolska
Wpływ projektowania systemu pomiaru procesów na osiąganie celów organizacji w
koncepcji TQM
Joanna Ejdys
Foresight znormalizowanych systemów zarządzania
Grzegorz Grela, Mariusz Hofman, Agnieszka Piasecka
Podejście procesowe w organizacjach zorientowanych projakościowo
Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Aspekty środowiskowe a orientacja na wyniki w przedsiębiorstwach wdrażających
ekoinnowacje
Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Wsparcie dla przedsiębiorstw podczas wdrażania systemu zarządzania
środowiskowego
Piotr Jedynak
Orientacja na wyniki w optyce badaczy znormalizowanych systemów zarządzania
Marian Kachniarz
Koncepcja systemu oceny efektywności samorządu lokalnego
Ewa Kastrau
Rola identyfikacji aspektów środowiskowych i ich oceny w procesie eliminacji
negatywnego wpływu działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych na
środowisko naturalne
Maja Kiba-Janiak
Wykorzystanie metody ser vqual do analizy jakości usług w obszarze transportu
zbiorowego
Romuald Kolman
Analiza efektów systemu
Dariusz Kosiorek, Katarzyna Szczepańska
Aspekty badania satysfakcji pracowników
Adam Kosiuk
Pomiar efektów gospodarowania. Zrównoważona Karta Wyników
Krzysztof Kud
Doskonalenie kształtowania przestrzeni
Marta Kusterka-Jefmańska
Pomiar jakości życia na poziomie lokalnym - wybrane doświadczenia europejskie i
doświadczenia polskich samorządów
Andrzej Kwintowski
Wybrane narzędzia pomocne przy postępowaniu z wyrobem niezgodnym
Krystyna Lisiecka
Modele pomiaru wyników w organizacjach
Jerzy Łańcucki
Jakość a satysfakcja klienta w usługach.
Jacek Łuczak, Marcelina Górzna
Ocena skuteczności metodyki zarządzania projektami PRINCE2 w administracji
publicznej
Alina Matuszak-Flejszman
Determinanty skuteczności znormalizowanych systemów zarządzania
Mieczysław Morawski
Procesy dzielenia się wiedzą z udziałem pracowników kluczowych w wybranych
przedsiębiorstwach turystycznych
Franciszek Mroczko
Skuteczne public relations w zarządzaniu kryzysowym
Krzysztof Nowosielski
Koszty jakości controllingu
Stanisław Nowosielski
Dojrzałość procesowa a wyniki ekonomiczne organizacji
Piotr Rogala
Zasada orientacji na wyniki a system zarządzania jakością
Magdalena Rojek-Nowosielska
Zasady społecznej odpowiedzialności Przedsiębiorstw wobec pracowników w
kontekście zasad Modelu Doskonałości EFQM
Agata Rudnicka
Mierzenie wpływu społecznego przedsiębiorstw
Elżbieta Skrzypek
Wyznaczniki dojrzałości jakościowej organizacji w świetle wyników badań
Elżbieta Aleksandra Studzińska
Metody pomiaru efektywności banków
Katarzyna Szczepańska
Podstawy satysfakcji klienta w zarządzaniu jakością i jej implikacje
Tadeusz Wawak
Zarys modelu doskonalenia zarządzania w szkołach wyższych
Radosław Wolniak
Kryterium przywództwa w procesie oceny poziomu dojrzałości systemu zarządzania
jakością
Leszek Woźniak, Sylwia Dziedzic
Ekoinnowacyjność i ekoinnowacje jako kryterium drogi ku ekologicznej i
społecznej doskonałości
Krzysztof Zymonik
Gwarancja producencka w kontekście odpowiedzialności za produkt
510 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|