|

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY
REDZIK C. wydawnictwo: NOVAE RES, 2013, wydanie I cena netto: 30.00 Twoja cena 28,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi
poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe
administracji rządowej.
Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media
relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni
blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom
dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się
kierować „społeczeństwo spektaklu”? Bądźmy realistami.
Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na
Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec.
dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra
Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków
międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale
Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia
2011 r. związany zawodowo z public relations.
Przedmowa
Wstęp
I. Produkt medialno-marketingowy
1. HANDEL INFORMACJĄ
1.1 Marketingowe aspekty komunikowania w mediach w świetle obowiązujących paradygmatów
teorii komunikowania masowego
1.2. Informacja jako produkt
2. BUDOWANIE MARKI ŚWIATOWEJ WOJNY Z TERRORYZMEM. 11.09. I WTC
3. POSTĘPUJĄCA HOMOGENIZACJA INFORMACJI
II. Wojna sprywatyzowana. Dwie strategicznie publiczności rządu w czasie wojny
1. ZBROJENIOWY BIZNES
2. COALITION OF THE BIŁLING. DZIAŁALNOŚĆ PRIYATE MILITARY COMPANIES
III Wojnomorfoza
1. JAK ROZPOZNAĆ SPEKTAKULARNOŚĆ?
1.1. GUY DEBORD. SYTUACJONISTA I AUTOR SPOŁECZEŃSTWA SPEKTAKLU
1.2. Spektakularność - język kultury masowej
2. MIEJSCE PUBLIC RELATIONS W MILITARNEJ POLITYCE STANÓW ZJEDNOCZONYCH
3. ETAPY ZAMIANY WOJNY W SPEKTAKL O CHARAKTERZE MEDIALNO-MARKETINGOWYM
3.1. Określić uczestników aktu komunikacji. Aktorzy spektaklu i specjaliści od kryzysu
3.1.1. Struktura organizacyjna rządu USA W wymiarze zarządzania informacją
3.1.2. Zasady zarządzania informacją według Reagana
3.1.3. Wykorzystanie badań nad opinią publiczną w polityczno-militarnym public
relations do określenia publiczności rządu Stanów Zjednoczonych
3.1.4. Rzecznik prasowy 43. prezydenta USA
3.2. Wybrać miejsce komunikacji. Punditocracy a democracy. News i pseudowydarzenie w
czasie u wojny w Zatoce Perskiej
3.3. Opracować plan. Dobrać narzędzia i środki. Zapanować nad kryzysem
3.3.1. Strategia spinu - nakręcanie informacji w Ogrodzie Różanym Białego Domu
3.3.2. "Szok i przerażenie". Strategia zastraszania i wykorzystanie heurystyk
3.3.3. Framing
3.3.4. Strategia demonizowanie wroga poprzez powtarzanie. Propaganda czy perswazja?
Ponowne zdefiniowanie public relations
3.4. Przeprowadzić ocenę i wyciągnąć wnioski
3.4.1. Skuteczność oddziaływania polityczno-militarnego PR. Zwolniony rzecznik
prezydenta
3.4.2. "Fałszywe pozory". Kłamstwa Busha i jego administracji
3.4-3. Przerażający spektakl w Abu Gharib - kryzys wraca jak bumerang
IV Odpowiedź "społeczeństwa spektaklu"
1. MIEJSCE "SPOŁECZEŃSTWA SPEKTAKLU" W KOMUNIKOWANIU O ŚWIATOWEJ WOJNIE Z
TERRORYZMEM
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Spis fotografii
Załączniki
ZAŁĄCZNIK 1. REELEKCJA GEORGE A W. BUSHA I POSTAWY WOBEC STANÓW ZJEDNOCZONYCH
ZAŁĄCZNIK 2. WARUNKI W AFGANISTANIE WEDŁUG DONIESIEŃ POLSKICH ŻOŁNIERZY
182 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|