wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY


REDZIK C.

wydawnictwo: NOVAE RES, 2013, wydanie I

cena netto: 30.00 Twoja cena  28,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy


Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej.

Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować „społeczeństwo spektaklu”? Bądźmy realistami.


Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.


Przedmowa

Wstęp

I. Produkt medialno-marketingowy
1. HANDEL INFORMACJĄ
1.1 Marketingowe aspekty komunikowania w mediach w świetle obowiązujących paradygmatów teorii komunikowania masowego
1.2. Informacja jako produkt
2. BUDOWANIE MARKI ŚWIATOWEJ WOJNY Z TERRORYZMEM. 11.09. I WTC
3. POSTĘPUJĄCA HOMOGENIZACJA INFORMACJI

II. Wojna sprywatyzowana. Dwie strategicznie publiczności rządu w czasie wojny
1. ZBROJENIOWY BIZNES
2. COALITION OF THE BIŁLING. DZIAŁALNOŚĆ PRIYATE MILITARY COMPANIES

III Wojnomorfoza
1. JAK ROZPOZNAĆ SPEKTAKULARNOŚĆ?
1.1. GUY DEBORD. SYTUACJONISTA I AUTOR SPOŁECZEŃSTWA SPEKTAKLU
1.2. Spektakularność - język kultury masowej
2. MIEJSCE PUBLIC RELATIONS W MILITARNEJ POLITYCE STANÓW ZJEDNOCZONYCH
3. ETAPY ZAMIANY WOJNY W SPEKTAKL O CHARAKTERZE MEDIALNO-MARKETINGOWYM
3.1. Określić uczestników aktu komunikacji. Aktorzy spektaklu i specjaliści od kryzysu
3.1.1. Struktura organizacyjna rządu USA W wymiarze zarządzania informacją
3.1.2. Zasady zarządzania informacją według Reagana
3.1.3. Wykorzystanie badań nad opinią publiczną w polityczno-militarnym public relations do określenia publiczności rządu Stanów Zjednoczonych
3.1.4. Rzecznik prasowy 43. prezydenta USA
3.2. Wybrać miejsce komunikacji. Punditocracy a democracy. News i pseudowydarzenie w czasie u wojny w Zatoce Perskiej
3.3. Opracować plan. Dobrać narzędzia i środki. Zapanować nad kryzysem
3.3.1. Strategia spinu - nakręcanie informacji w Ogrodzie Różanym Białego Domu
3.3.2. "Szok i przerażenie". Strategia zastraszania i wykorzystanie heurystyk
3.3.3. Framing
3.3.4. Strategia demonizowanie wroga poprzez powtarzanie. Propaganda czy perswazja? Ponowne zdefiniowanie public relations
3.4. Przeprowadzić ocenę i wyciągnąć wnioski
3.4.1. Skuteczność oddziaływania polityczno-militarnego PR. Zwolniony rzecznik prezydenta
3.4.2. "Fałszywe pozory". Kłamstwa Busha i jego administracji
3.4-3. Przerażający spektakl w Abu Gharib - kryzys wraca jak bumerang

IV Odpowiedź "społeczeństwa spektaklu"
1. MIEJSCE "SPOŁECZEŃSTWA SPEKTAKLU" W KOMUNIKOWANIU O ŚWIATOWEJ WOJNIE Z TERRORYZMEM

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel i rysunków

Spis fotografii

Załączniki
ZAŁĄCZNIK 1. REELEKCJA GEORGE A W. BUSHA I POSTAWY WOBEC STANÓW ZJEDNOCZONYCH
ZAŁĄCZNIK 2. WARUNKI W AFGANISTANIE WEDŁUG DONIESIEŃ POLSKICH ŻOŁNIERZY


182 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022