Adobe Flash Professional CS6/CS6 PL. 
Oficjalny podręcznik
Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu
lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do
zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia
pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątkowo atrakcyjne
zarówno pod kątem wizualnym, jak i dźwiękowym.
Niniejsza książka należy do bestsellerowej serii podręczników na temat
oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z Adobe Creative Team
dostarczy Ci wiedzy najwyższej jakości. Każda strona tej książki zawiera ogromną
dawkę informacji podanych w przystępny sposób. W trakcie lektury nauczysz się
korzystać z potencjału Flasha CS6 — tworzenie symboli czy animacji, przekształcenia i
kinematyka odwrotna przestaną Ci sprawiać trudności. Ponadto będziesz miał okazję
poznać język ActionScript, który daje potężne możliwości. To wydanie zostało
ulepszone i zaktualizowane o wszystkie nowości, jakie pojawiły się w wersji CS6, a
wśród nich: testowanie animacji, tworzenie aplikacji AIR oraz udostępnianie kodu.
Książka ta stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe
Flash.
Sięgnij po tę książkę i zdobądź: 
  podstawowe wiadomości o Flashu
   
  wiedzę na temat osi czasu i klatek kluczowych
   
  umiejętność tworzenia i edytowania symboli
   
  wiadomości na temat wykorzystania filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów
    specjalnych
   
Spis treści:
Wstęp (1)
  - Seria Oficjalny podręcznik (1)
 
  - Co nowego? (2)
 
  - Wymagania wstępne (2)
 
  - Instalowanie programu Flash (3)
 
  - Kopiowanie plików lekcji (4)
 
  - Jak korzystać z lekcji? (5)
 
  - Dodatkowe zasoby (5)
 
  - Certyfikaty firmy Adobe (6)
 
 
1. Wprowadzenie (8)
  - Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (10)
 
  - Przestrzeń robocza (12)
 
  - Praca z panelem Library (Biblioteka) (16)
 
  - Oś czasu (18)
 
  - Porządkowanie warstw na osi czasu (25)
 
  - Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (28)
 
  - Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (31)
 
  - Cofanie operacji we Flashu (35)
 
  - Podgląd projektu (36)
 
  - Modyfikowanie treści i stołu montażowego (38)
 
  - Zapisywanie pliku (39)
 
  - Publikowanie projektu (44)
 
  - Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (45)
 
  - Sprawdzanie dostępności aktualizacji (46)
 
 
2. Praca z grafiką (48)
  - Rozpoczęcie (50)
 
  - Obrysy i wypełnienia (50)
 
  - Rysowanie kształtów (51)
 
  - Tworzenie zaznaczeń (52)
 
  - Edytowanie kształtów (53)
 
  - Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (57)
 
  - Rysowanie wzorków i dekoracji (61)
 
  - Rysowanie krzywych (70)
 
  - Tworzenie elementów przezroczystych (73)
 
  - Tworzenie i edytowanie tekstu (75)
 
 
3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)
  - Rozpoczęcie (80)
 
  - Importowanie plików programu Illustrator (81)
 
  - Symbole (82)
 
  - Tworzenie symboli (85)
 
  - Importowanie plików Photoshopa (86)
 
  - Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
 
  - Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
 
  - Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
 
  - Opcje wyświetlania (100)
 
  - Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (103)
 
  - Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (104)
 
 
4. Dodawanie animacji (110)
  - Rozpoczęcie (112)
 
  - Zasady tworzenia animacji (113)
 
  - Przygotowanie pliku projektu (113)
 
  - Animowanie zmian położenia (114)
 
  - Zmiana tempa i czasu (117)
 
  - Animowanie przezroczystości (120)
 
  - Animowanie filtrów (123)
 
  - Animowanie przekształceń (127)
 
  - Modyfikowanie ścieżki ruchu (131)
 
  - Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (136)
 
  - Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
 
  - Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
 
  - Krzywe zmian dynamiki (145)
 
  - Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
 
  - Testowanie animacji (155)
 
 
5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)
  - Rozpoczęcie (160)
 
  - Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
 
  - Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (170)
 
  - Kinematyka odwrotna kształtów (178)
 
  - Opcje szkieletów (186)
 
  - Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (190)
 
  - Punkty zmiany kształtu (193)
 
  - Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (196)
 
 
6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (204)
  - Rozpoczęcie (206)
 
  - Filmy interaktywne (206)
 
  - Tworzenie przycisków (207)
 
  - ActionScript 3.0 (217)
 
  - Przygotowywanie osi czasu (221)
 
  - Dodawanie operacji stop (222)
 
  - Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
 
  - Tworzenie docelowych klatek kluczowych (226)
 
  - Tworzenie przycisku home za pomocą panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (230)
 
  - Opcje panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (235)
 
  - Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (237)
 
  - Przyciski animowane (242)
 
 
7. Tekst (246)
  - Rozpoczęcie (248)
 
  - Tekst TLF (249)
 
  - Dodawanie prostego tekstu (252)
 
  - Dodawanie wielu kolumn (260)
 
  - Zawijanie tekstu (264)
 
  - Tworzenie łączy w tekście (273)
 
  - Tworzenie tekstu wejściowego (275)
 
  - Wczytywanie tekstu zewnętrznego (282)
 
 
8. Praca z dźwiękiem i wideo (290)
  - Rozpoczęcie (292)
 
  - Struktura pliku projektu (293)
 
  - Wykorzystanie dźwięków (294)
 
  - Charakterystyka formatu Flash Video (306)
 
  - Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (307)
 
  - Opcje kodowania (310)
 
  - Odtwarzanie wideo zewnętrznego (318)
 
  - Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (322)
 
  - Używanie punktów sygnalizacji (326)
 
  - Osadzanie Flash Video (335)
 
 
9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (342)
  - Rozpoczęcie (344)
 
  - Ładowanie zawartości zewnętrznej (346)
 
  - Usuwanie zawartości zewnętrznej (354)
 
  - Sterowanie klipami filmowymi (355)
 
  - Tworzenie masek (356)
 
 
10. Publikowanie dokumentów Flasha (364)
  - Rozpoczęcie (366)
 
  - Testowanie dokumentu Flasha (367)
 
  - Publikowanie (369)
 
  - Publikowanie dla sieci WWW (369)
 
  - Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (376)
 
  - Publikowanie aplikacji komputerowej (380)
 
  - Publikowanie dla urządzeń mobilnych (387)
 
  - Porządkowanie projektów (391)
 
  - Co dalej? (394)
 
 
Skorowidz (396)
408 stron, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.