wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ABC ELEARNINGU SYSTEM LAMS (LEARNING ACTIVITY MANAGEMENT SYSTEM)


STECYK A.

wydawnictwo: DIFIN, 2008, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest próbą przybliżenia aparatu pojęciowego i istoty zdalnego nauczania. Stawia sobie za cel prezentację platformy eLearningowej umożliwiającej wszystkim uczestnikom procesu dydaktycznego bezpieczne wkroczenie na drogę e-nauczania.

Pierwsza część publikacji została poświęcona przedstawieniu aparatu pojęciowego i istoty elearningu. Część druga zawiera szczegółową charakterystykę wdrożenia i wykorzystania bezpłatnej platformy e-learningu LAMS (Learning Activity Management System). W części trzeciej przedstawiono przykłady wykorzystania systemu LAMS oraz omówiono zasady i możliwości tworzenia elektronicznych materiałów dydaktycznych.


Adam Stecyk jest adiunktem w Katedrze Efektywności Innowacji Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Jego zainteresowania naukowe to szero­ko rozumiane wykorzystanie nowoczesnych technologii teleinformatycznych w ekonomii, zarządzaniu i edukacji. Od kilku lat specjalizuje się w tworzeniu, implementacji i wykorzy­staniu narzędzi e-learningu w organizacjach edukacyjnych, przedsiębiorstwach i instytucjach administracji publicznej, prowadzi wykłady i laboratoria z zastosowań informatyki i narzędzi teleinformatycznych w ekonomii i zarządzaniu. Jest autorem pierwszego w Polsce wdrożenia systemu LAMS.


Spis treści:

Wstęp

Część I. ELEARNING, CZYLI CHARAKTERYSTYKA NAUCZANIA NA ODLEGŁOŚĆ

Rozdział 1. Wprowadzenie do eLearningu
1.1. Wstęp do eLearningu
1.2. Istota i funkcje eLearningu
1.3. Kryteria podziału eLearningu

Rozdział 2. Typologia systemów eLearningowych
2.1. Funkcje systemów LMS
2.2. Funkcje systemów LCMS i LCS
2.3. Architektura systemów eLearningowych
2.4. Przykłady systemów eLearningowych

Rozdział 3. Elearning a modele nauczania
3.1. Model nauczania 3J
3.2. Paradygmaty metodyczne z pedagogicznego punktu widzenia
3.2.1. Behawioryzm
3.2.2. Kognitywizm
3.2.3. Konstruktywizm
3.3. Standardy eLearningu a tworzenie treści szkoleniowej

Rozdział 4 Internetowa sieć wartości - model 5c. Tendencje rozwojowe narzędzi eLearningowych

Część II. SYSTEM LAMS

Rozdział 1. Wprowadzenie do systemu learning activity management system
1.1. Charakterystyka Systemu LAMS
1.2. Moduł Administracja
1.3. Moduł Autor
1.4. Moduł Monitor i Moduł Student

Rozdział 2. Instalacja systemu LAMS

Rozdział 3. Szybki start
3.1. Uprawnienia Administratora
3.2. Zarządzanie Grupami
3.3. Zarządzanie Użytkownikami
3.4. Opracowanie Przykładowego Kursu
3.5. Przypisanie Kursu do grupy. Uruchomienie Kursu

Rozdział 4. Moduł autora
4.1. Narzędzia (aktywności) Modułu Autora
4.2. Tablica
4.3. Współdzielone Zasoby
4.4. Forum
4.5. Czat
4.6. Pytanie i Odpowiedź
4.7. Wielokrotny Wybór
4.8. Test
4.9. Ankieta
4.10. Wyślij Pliki
4.11. Notatnik
4.12. Czat i Raport
4.13 Forum i Raport
4.14. Zasoby i Forum
4.15. Grupowanie
4.16. Brama
4.17. Aktywności Opcjonalne
Podsumowanie

Rozdział 5. Moduł Monitor
5.1. Narzędzia Modułu Monitor
5.2. Tablica. Opcje Dodatkowe dla Aktywności w Module Monitora
5.3. Współdzielenie Zasobów
5.4. Forum
5.5. Chat
5.6. Pytanie i Odpowiedź
5.7. Wielokrotny Wybór
5.8. Test
5.9. Ankieta
5.10. Wyślij Pliki
5.11. Notatnik
5.12. Czat i Raport
5.13. Forum i Raport
5.14. Zasoby i Forum
Podsumowanie

Rozdział 6. Moduł studenta
6.1. Opcje Modułu Studenta
6.2. Budowa Okna Szkolenia Modułu Student
6.3. Tablica
6.4. Współdzielone Zasoby
6.5. Forum
6.6. Chat
6.7. Pytanie i Odpowiedź
6.8. Wielokrotny Wybór
6.9. Test
6.10. Ankieta
6.11. Wyślij Pliki
6.12. Notatnik
6.13. Czat i Raport
6.14. Forum i Raport
6.15. Zasoby i Forum
Podsumowanie

Rozdział 7. Moduł administracja
7.1. Zarządzanie grupą
7.2. Dodawanie Kursów (lekcji)
7.3. Administracja Systemem

Część III. SYSTEM LAMS W PRAKTYCE

Rozdział 1. Praktyczne wykorzystanie systemu LAMS. Projekt LAMS WZIEU

Rozdział 2. Metodologia opracowania kursów on-line do nauczania w trybie eLearning i blended learning

Rozdział 3. Przykłady sekwencji LAMS
3.1. Wstęp do podstaw informatyki
3.2. Przygotowanie do analizy Sonetów W. Szekspira - podróż w czasie
3.3. Nauczanie komplementarne (blended learning)
3.4. Komórki roślinne i zwierzęce
3.5. Literatura angielska: Perła

Spis ilustracji

192 strony, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- INNOWACYJNOŚĆ W ZARZĄDZANIU A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
NOWACKI R. (RED.)

- RACHUNKOWOŚĆ FUNDACJI STOWARZYSZEŃ I INNYCH JEDNOSTEK NIEPROWADZĄCYCH
CZUBAKOWSKA K. WINIARSKA K. /NIEPROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019