wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GENIALNY UMYSŁ JAK MYSLEĆ I DZIAŁAĆ KREATYWNIE


HURSON T.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Naucz się myśleć i żyć kreatywnie
  • Eksploruj tkwiący w Tobie potencjał
  • Bądź gejzerem zaskakujących i celnych pomysłów
  • Spraw, by Twoje życie stało się ciekawsze, pełniejsze i bogatsze

Tylko myślący przeżywa swe życie, u bezmyślnego przechodzi ono obok.

Marie von Ebner-Eschenbach

Myślenie abstrakcyjne to bezcenna umiejętność, dzięki której nasz gatunek mógł tak spektakularnie ewoluować… Myślenie kreatywne pozwala pójść krok dalej w indywidualnym rozwoju Twojego mózgu. Kreatywność to modne słowo, odmieniane przez wszystkie przypadki, słowo-klucz do lepszej pracy, dużych pieniędzy, pełniejszego życia. Niewiele osób wie, że kreatywność nie jest wrodzoną cechą. Twórczego myślenia można się nauczyć, tak jak uczymy się pisania i czytania.

Stworzony przez autora książki Model Produktywnego Myślenia thinkx powstał jako efekt wieloletnich badań nad zjawiskiem kreatywności i metodami poprawiania sprawności umysłu, stosowanymi między innymi przez NASA. Trzymasz w ręku podręcznik produktywnego myślenia, który pozwoli Ci w sposób zdyscyplinowany i powtarzalny generować większą liczbę lepszych pomysłów w krótszym czasie. Na końcu książki znajduje się słowniczek z terminologią produktywnego myślenia i kluczowymi narzędziami, a także przykład zastosowania Modelu Produktywnego Myślenia w praktyce.

Niesamowicie uporządkowana i odkrywcza… Skarb pełen niezwykłych pomysłów dla każdego, kto pragnie ulepszyć samego siebie i przyczynić się do sukcesu swojej firmy.

dr Andy Boynton,
Carroll School of Management, Boston College, autor Virtuoso Teams

Wspaniała, prowokująca lektura i najlepsza książka traktująca o kreatywności, jaką czytałem od trzydziestu lat. Kup, przeczytaj i zmień swoje życie.

dr Arthur B. VanGundy,
Professor of Communication, Uniwersytet Oklahomy, autor Getting to Innovation

Praktyczny przewodnik po produktywnym myśleniu. Każdy powinien go mieć. Przeczytaj i zacznij wykorzystywać siłę oraz kreatywność swojego umysłu.

Glenn Bishop,
Director of Engineering, Yahoo! Europe

Tim sprawi, że Twoje szare komórki będą wrzeć. Nie mogę przestać myśleć o Genialnym umyśle. Ale Ty powinieneś przestać myśleć i przeczytać tę książkę… TERAZ.

Stephen Shapiro,
autor 24/7 Innovation

Szczerze polecam tę niezwykle żywą, praktyczną i wyjątkowo wnikliwą książkę każdemu, kto chce się dowiedzieć, jak myśleć lepiej w życiu osobistym i zawodowym.

dr Timothy S. Mescon,
dziekan Coles College of Business, Uniwersytet Stanowy Kennesaw


Spis treści:

 

  • Wstęp (9)
  • Podziękowania (15)

Część I Produktywne myślenie w kontekście

  • Rozdział 1. Po co nam umiejętność lepszego myślenia? (21)
  • Rozdział 2. Małpi umysł, krokodyli móżdżek i uwięź słonia (35)

Część II Produktywne myślenie w pigułce

  • Rozdział 3. Kaizen kontra Tenkaizen (53)
  • Rozdział 4. Bądź dociekliwy (71)
  • Rozdział 5. Cud trzech trzecich (85)

Część III Produktywne myślenie w teorii

  • Rozdział 6. Założenia produktywnego myślenia (103)
  • Rozdział 7. Krok pierwszy: Co się dzieje? (117)
  • Rozdział 8. Krok drugi: Czym jest sukces? (139)
  • Rozdział 9. Krok trzeci: O co chodzi? (155)
  • Rozdział 10. Krok czwarty: Generowanie odpowiedzi (171)
  • Rozdział 11. Krok piąty: Kształtowanie rozwiązań (187)
  • Rozdział 12. Krok szósty: Dobieranie zasobów (203)

Część IV Produktywne myślenie w praktyce

  • Rozdział 13. Powrót produktywnego myślenia (221)
  • Rozdział 14. Trening kontra kształcenie (239)

  • Dodatek (247)
  • Słowniczek pojęć (263)
  • Bibliografia (271)
  • O autorze (275)

 


280 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- GRA W ŻYCIE
KIRSCHNER J.

- NOWA ERA INNOWACJI
PRAHALAD C.K. KRISHNAN M.S

- JĘZYK NA SPRZEDAŻ CZYLI O TYM JAK JĘZYK SŁUŻY REKLAMIE I JAK REKLAMA..
BRALCZYK J.

- FIOLETOWA KROWA. ZMIEŃ SIĘ I BĄDŹ ROZPOZNAWALNY (TWARDA OPRAWA)
GODIN S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022