wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 110.00 104,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WIRTUALIZACJA ORGANIZACJI


KUCZERA K.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie I

cena netto: 110.00 Twoja cena  104,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualizacja organizacji


Uważna analiza rozprawy wyraźnie wskazuje, że jest ona poprawna metodycznie
i merytorycznie. Język i styl pisarski wskazują na znajomość stanu wiedzy w podejmowanych zagadnieniach. Rozdziały posiadają duży, acz niewymuszony ładunek teoretyczny i koncepcyjny, w większości opatrzone są autorskimi rozważaniami, ciekawy¬mi zestawieniami, operacjonalizacjami i ilustracjami empirycznymi. Ogólnie poziom monografii oceniam jako wysoki, zarówno w części teoretycznej dotyczącej organizacji wirtualnych i koncepcji metametody, jak i w badaniach empirycznych. (…) Badania są interesujące poznawczo, przedstawiają ciekawy obraz świadomości o organizacjach wirtualnych. W szczególności badane są: a) wiedza dotycząca wirtualnych organizacji, cechy wirtualnej organizacji, b) specjalistyczne kompetencje, c) preferencje rozwoju, d) model biznesu, d) konkurencyjność.

Fragment recenzji
prof. zw. dr. hab. Wojciecha Dyducha
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach


Wstęp
Problem i cel badawczy
Źródła i metody badawcze
Struktura pracy

Rozdział 1. Organizacje wirtualne - istota, koncepcje, charakterystyki
1.1. Technologia komunikacyjna i informacyjna a zmiany w zarządzaniu
1.2. Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw
1.3. Teoretyczne podstawy organizacji wirtualnych
1.3.1. Pojęcie wirtualności
1.3.2. Podejście do definiowania organizacji wirtualnych
1.3.3. Charakterystyka organizacji wirtualnych
1.3.4. Modele organizacji wirtualnych
1.3.5. Typologia organizacji wirtualnych
1.3.6. Broker sieci jako element zarządzania organizacją wirtualną
1.4. Wirtualizacja biznesu

Rozdział 2. Wybory strategiczne organizacji wirtualnych i ich związek z konkurencyjnością
2.1. Współpraca i uczestnictwo w sieci jako wymiar wirtualizacji
2.2. Identyfikacja unikatowego modelu biznesu
2.3. Koncepcja przewagi konkurencyjnej
2.4. Zaufanie precyzujące zasady współpracy
2.5. Sterowanie i heterarchia

Rozdział 3. Metodyka badań organizacji wirtualnych
3.1. Uzasadnienie podjęcia tematu
3.2. Operacjonalizacja wymiarów organizacji wirtualnej oraz konkurencyjności
3.3. Metametoda badania decyzji strategicznych w kontekście wirtualizacji
3.4. Integracja metod wielokryterialnego wspomagania decyzji

Rozdział 4. Empiryczna egzemplifikacja analizy decyzji strategicznych organizacji wirtualnych
4.1. Charakterystyka badań
4.2. Obraz organizacji wirtualnych - analiza danych
4.2.1. Organizacja wirtualna (1. część kwestionariusza ankietowego)
4.2.2. Kompetencje specjalistyczne decydentów (2. część kwestionariusza ankietowego)
4.2.3. Preferencje decydentów (3. część kwestionariusza ankietowego)
4.2.4. Model biznesu (4. część kwestionariusza ankietowego)
4.2.5. Preferencje a rzeczywistość
4.2.6. Konkurencyjność (5. część kwestionariusza ankietowego)
4.3. Decyzje organizacji wirtualnych w kontekście wykorzystania metod wielokryterialnych
4.3.1. Klasyfikacja zaawansowania wdrażania wirtualności
4.3.2. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności
4.3.3. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności bez wymiaru technologicznego
4.3.4. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą jakości wyrobów lub usług
4.3.5. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą rentowności
4.3.6. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą wizerunku
4.3.7. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności w klasach według ELECTRE TRI
4.3.8. Reguły decyzyjne wpływu warunków elementarnych na przynależność do klasy według ELECTRE TRI
4.3.9. Reguły decyzyjne dla wymiarów modelu biznesu z konkluzją dotyczącą konkurencyjności
4.4. Zastosowanie wyników badań w praktyce wybranego przedsiębiorstwa
Zakończenie

Aneks. Wielokryterialne metody wspomagania decyzji
1. Metoda AHP
1.1. Założenia do metody (funkcja użyteczności)
1.2. Procedura postępowania
2. Metoda ELECTRE TRI
2.1. Założenia do metody (relacja przewyższenia)
2.2. Procedura postępowania
3. Teoria zbiorów przybliżonych
3.1. Założenia teorii zbiorów przybliżonych.
3.2. System informacyjny i tablica danych
3.3. Relacja nierozróżnialności
3.4. Aproksymacja zbiorów
3.5. Aproksymacja rodziny zbiorów
3.6. Zależność danych
3.7. Redukcja danych
3.8. Reguły decyzyjne

Bibliografia
Spis rysunków, tabel i wykresów
Summary


570 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022