Wartości kobiece w biznesie
Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości
kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości,
które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że
powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i
wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup
zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby
więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko
kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą
lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.
Ze wstępu
Katalog wartości kobiecych w biznesie, będący przedmiotem monografii, można z
pewnością uznać za istotny wkład do dorobku nauk ekonomicznych (dyscypliny
zarządzanie), ale także do dyskusji z pracodawcami nad korzyściami z różnorodności.
Książka ma zatem zarówno walor teoretyczny, jak i praktyczny.
dr hab. Ewa Lisowska prof. Szkoły Głównej Handlowej w
Warszawie
314 stron, oprawa miękka