wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

RYNEK USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH JAKO OBSZAR ODDZIAŁYWANIA INTERNETU


CZAPLEWSKI M.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie I

cena netto: 76.50 Twoja cena  72,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rynek usług telekomunikacyjnych jako obszar oddziaływania internetu


Rynek usług telekomunikacyjnych (RUT) jest wyspecjalizowany w świadczeniu usług informacyjno-komunikacyjnych. Od dawna dysponuje sieciami umożliwiającymi świadczenie tradycyjnych usług przesyłu informacji, do których zalicza się usługi gło­sowe i SMS-y.

Udostępniane przez podmioty strony podażowej RUT sieci telekomunikacyjne oraz usługi informacyjno-komunikacyjne są ciągle doskonalone, co przede wszystkim po­wiązane jest z zachodzącym postępem w technologiach informacyjno-komunikacyj­nych oraz liberalizacją i deregulacją RUT. W ostatnim okresie obserwuje się kolejną falę postępu w technologiach informacyjno-komunikacyjnych i organizacji świadczenia usług informacyjno-komunikacyjnych, co silnie wiąże się z wdrożeniem i rozwojem internetu. W rozwijaniu tej innowacyjnej formy wymiany informacji, obecnie realizo­wanej między osobami, osobami i obiektami, jak też między obiektami (tzw. internet rzeczy), ważną rolę pełnią infrastruktura sieciowa i kompetencje operatorów teleko­munikacyjnych. Wskazuje to na ścisłe powiązanie rozwoju internetu i telekomunikacji.

Ze wstępu


Wstęp

1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji
1.1. Pojęcie informacji
1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne
1.3. Związek informacji i komunikacji
1.4. Istota telekomunikacji

2. Rynek usług telekomunikacyjnych w okresie poprzedzającym rozwój internetu
2.1. Charakterystyka rynku usług telekomunikacyjnych
2.2. Postęp techniczny w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych
2.3. Zmiany ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych
2.4. Modelowe ujęcie wpływu zmian w uwarunkowaniach technicznych oraz ekonomicznych i organizacyjnych na przekształcenia rynków usług telekomunikacyjnych

3. Internet i jego powiązania z rynkami usług telekomunikacyjnych
3.1. Istota internetu
3.2. Rozwój internetu
3.3. Powiązania internetu i telekomunikacji
3.4. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych

4. Przekształcenia rynków telekomunikacyjnych w dobie internetu (na przykładzie wybranych państw)
4.1. Metodyka badań
4.2. Przekształcenia w strukturze sieci telekomunikacyjnych i ich przełożenie na ofertę świadczonych usług
4.3. Postępowanie operatorów telekomunikacyjnych
4.4. Postępowanie usługobiorców
4.5. Postępowanie regulatorów rynku usług telekomunikacyjnych

5. Perspektywy rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych
5.1. Osiągnięte przekształcenia rynku usług telekomunikacyjnych w dobie rozwoju internetu
5.2. Główne trendy rozwojowe zachodzące na powstającym rynku informacji i komunikacji
5.3. Ujednolicanie cyfrowe jako preferowany kierunek doskonalenia rynku informacji i komunikacji
5.4. Społeczeństwo gigabitowe jako oczekiwane następstwo cyfrowego ujednolicenia rynku informacji i komunikacji

Zakończenie
Spis rysunków
Spis tabel
Bibliografia
Aneks
Summary


310 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- RYNEK USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
BABIS H. FLAGA-GIERUSZYŃSKA K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021