wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LEAN UX DLA ZESPOŁÓW AGILE PROJEKTOWANE DOSKONAŁYCH WRAŻEŃ UŻYTKOWNIKA


GOTHELF J. SEIDEN J.

wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Lean UX dla zespołów Agile

Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika

Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest szybkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe dostosowywanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX znakomicie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.

Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często pozyskiwać informacje zwrotne. Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja zarówno dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek ułatwiających uzyskanie doskonałych wrażeń użytkownika.

W tej książce:

  • zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
  • etapy cyklu lean UX
  • pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich wykorzystywanie
  • integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
  • rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania

Przedmowa 9
Od autorów 13
Wstęp 17

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE I ZASADY 21

Rozdział 1. Podejście Lean UX: ważniejsze teraz niż kiedykolwiek wcześniej 23

Rozdział 2. Zasady 27

CZĘŚĆ II. PROCES 39

Rozdział 3. Wizja kierowana wynikami 41

Rozdział 4. Kolektywne projektowanie 67

Rozdział 5. Minimalnie satysfakcjonujące produkty i prototypy 95

Rozdział 6. Informacje zwrotne i badania 115

CZĘŚĆ III. LEAN UX W TWOJEJ ORGANIZACJI 133

Rozdział 7. Integracja podejść Lean UX i agile 137

Rozdział 8. Wprowadzanie zmian organizacyjnych 157

Rozdział 9. Studia przypadków 173

192 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020