wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NOWA PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA


GORDON T.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 41.89 Twoja cena  39,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowa psychologia zarządzania

Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

  • Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
  • Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?
  • Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
  • Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego?
  • Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych?

Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów.

Prof. zw. dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.

Wstęp 5
O autorze 9
Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? 11

Akt I. Fundament

1.1. Menedżer - czyli kto? 17
1.2. Triada biznesowej efektywności 21
1.3. Samoświadomość menedżerska 25
1.4. Inteligencja emocjonalna 44
1.5. Analiza transakcyjna 54
1.6. Proces grupowy 68

Akt II. Model

2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 79
2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 84
2.2.1. Cel indywidualny 84
2.2.2. Koncentracja na zasobach 90
2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 93
2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 98
2.2.5. Pozytywna intencja 107
2.2.6. Autonomia 112
2.2.7. Wewnętrzna motywacja 118

Akt III. Implementacja

3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 127
3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 140
3.2.1. SMART+ 144
3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 151
3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca 162
Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? 175

Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych 179

Dodatek B. Coachingowy model zarządzania - opis schematu 189

Rekomendowana literatura 193

200 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020