wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EDUKACJA ZDROWOTNA JAK EFEKTYWNIE UCZYĆ PACJENTÓW Z CUKRZYCĄ ZASAD SAMOOPIEKI


NOWAKOWSKA H.

wydawnictwo: PZWL, 2016, wydanie I

cena netto: 70.80 Twoja cena  67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Edukacja zdrowotna

Jak efektywnie uczyć pacjentów z cukrzycą zasad samoopieki

Teoretyczny i praktyczny niezbędnik dla pielęgniarek/położnych i edukatorów, których zadaniem jest przygotowanie pacjentów do samoopieki w cukrzycy.

W publikacji omówiono: 

  • efektywne metody edukacji terapeutycznej
  • aktywne techniki nauczania
  • rolę motywacji w procesie przyswajania wiedzy
  • zasady komunikacji interpersonalnej pomiędzy nauczycielem a uczniem
  • sposoby wywierania pozytywnego wrażenia na uczących się
  • opanowywanie tremy

Rozdział 1. Podstawy wiedzy o nauczaniu i uczeniu się
1.1. Teorie uczenia się
1.1.1. Teorie klasyczne
1.1.2. Teorie behawiorystyczne
1.1.3. Teorie uczenia się przez rozwiązywanie problemów
1.1.4. Teorie współczesne
1.2. Strategie edukacji – cztery drogi uczenia się
1.2.1. Strategia asocjacji wiedzy
1.2.2. Strategia problemowa
1.2.3. Strategia emocjonalnego przeżywania
1.2.4. Strategia operacyjna
1.3. Strategie edukacji dorosłych

Rozdział 2. Na czym polega uczenie się?
2.1. Istota procesu przyswajania wiedzy
2.1.1. Pamięć krótkotrwała
2.1.2. Pamięć długotrwała
2.1.3. Funkcje obrazu w procesie kształcenia
2.1.4. Wspieranie pamięci
2.1.5. Rola motywacji w procesie przyswajania wiedzy
2.1.6. Rola emocji i nastroju w procesie przyswajania wiedzy
2.1.7. Pochwała jako narzędzie pracy nauczyciela

Rozdział 3. Elementy procesu dydaktycznego
3.1. Najważniejszy jest cel zajęć
3.2. Zasady nauczania – uczenia się
3.3. Treści kształcenia
3.4. Jak skutecznie tłumaczyć treści zajęć?
3.5. Aktywizujące techniki nauczania
3.5.1. Podział aktywizujących metod kształcenia i ich przykłady
3.6. Od czego zależy wybór metody nauczania?
3.7. Sprawdzanie osiągnięć uczniów

Rozdział 4. Komunikacja interpersonalna w procesie dydaktycznym
4.1. Rodzaje komunikacji interpersonalnej
4.2. Jak wywrzeć pozytywne wrażenie podczas zajęć dydaktycznych?
4.2.1. Najważniejszy jest dobry początek zajęć
4.2.2. Zadbaj o prawidłową postawę ciała
4.2.3. Kultura języka mówionego
4.2.4. Trema – wróg czy sprzymierzeniec?
4.2.5. Warunki poprawnego eksploatowania głosu
4.2.6. Materiały do ćwiczeń prawidłowej emisji głosu i dykcji

Podsumowanie
Bibliografia
Skorowidz


108 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020