wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRZEFORMUŁOWANIE W BIZNESIE JAK MAPA ZMIENIA KRAJOBRAZ


NORMANN R.

wydawnictwo: GWP, 2012, wydanie I

cena netto: 98.90 Twoja cena  93,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości.

W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność.

Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce.

Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:

- jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;
- w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;
- jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach;
- jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.

Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.


Spis treści:

Przedmowa Henry Mintzberg

Wstęp

Podziękowania

Wprowadzenie: Musimy się zmienić, aby zostać sobą

Część I
MAPA I KRAJOBRAZ
1.Ewolucja strategicznych paradygmatów
2.Transformacja przestrzeni wartości
3.Niektóre konsekwencje dematerializacji

Część II
PODMIOTY KSZTAŁTUJĄCE OTOCZENIE
4.Przykuci do łańcucha wartości
5.Pionierzy jako motor transformacji
6.Pionierstwo jako ekogeneza

Część III
NARZĘDZIA DO KSZTAŁTOWANIA KRAJOBRAZU
7.Współprodukcja, czyli ku większej gęstości
8.Oferta jako narzędzie organizacji współprodukcji
9.Trzy trendy w rozwijaniu ofert

Część IV
INTERAKCJE MIĘDZY MAPA A KRAJOBRAZEM
10.Dostosowanie do środowiska
11.Zmiana i tworzenie

Część V
PRZEFORMUŁ0WANIE - NARZĘDZIA DO TWORZENIA MAP
12.O dźwigach i hakach z nieba
13.Procesualne kryteria budowy dźwigu
14.Mentalna przestrzeń przeformułowania
15.Wykorzystanie dźwigu w pracy nad projektowaniem przestrzeni

Część VI
ZDOLNOŚCI ZWIĄZANE Z CELOWYM WYŁANIANIEM SIĘ
16.Od wielkich idei do wielkich spółek
17.Zdolności służące osiąganiu decydujących wyników

Część VII
PRZYWÓDZTWO JAKO NAWIGACJA
18.Porządkowanie dynamiki zewnętrznej i wewnętrznej
19.Co powinni zrobić przywódcy

Dodatek 1. Kilka uwag na temat graczy terytorialnych
Dodatek 2. O korzystaniu z przykładów

Bibliografia


320 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PASJA I MARZENIA LIDERÓW XXI WIEKU
BLIMEL I. BLIMEL M.

- CYKLE ŻYCIA I BANKRUCTWA PRZEDSIĘBIORSTW
MĄCZYŃSKA E. RED.

- ETNOGRAFIA ORGANIZACJI BADANIA POLSKICH FIRM I INSTYTUCJI
KOSTERA M. RED.

- PRZEKSZTAŁCENIA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE TEORII ZMIAN
MAJCHRZAK J. / ORGANIZACYJNYCH

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019