wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PODSTAWY ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE


ZYGAŁA R.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW, 2007, wydanie I

cena netto: 40.00 Twoja cena  38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W publikacji omówiono zagadnienia dotyczące roli informacji we współczesnym przedsiębiorstwie, podstawowych komponentów zarządzania informacją, systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, organizacyjnych aspektów zarządzania informacją, kształtowania i realizacji strategii informacyjnej przedsiębiorstwa, zarządzania przedsięwzięciami organizacyjnymi, audytu w środowisku informacyjnym firmy oraz ekonomicznych wyznaczników zarządzania informacją w przedsiębiorstwie.


Spis treści:

Wstęp

1. Przedsiębiorstwo ery informacji i wiedzy
Podstawowe wyznaczniki przedsiębiorstwa ery informacyjnej
Wirtualizacja procesów tworzenia wartości
Wpływ informacji i technologii informacyjnej na organizację przedsiębiorstwa
Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem ery informacyjnej

2. Rola informacji we współczesnym przedsiębiorstwie
Informacja- podstawowe koncepcje
Informacja jako podstawowa kategoria ekonomiczna
Ekonomika informacji
Pozyskiwanie informacji w procesach decyzyjnych

3. Podstawowe komponenty zarządzania informacją
Geneza i istota zarządzania informacją
Podstawowe koncepcje zarządzania informacją
Główne obszary zarządzania informacją w przedsiębiorstwie
Zarządzanie informacją a zarządzanie wiedzą

4. System informacyjny przedsiębiorstwa
Istota i podstawowe definicje
Składowe systemu informacyjnego
Cechy jakościowe systemów informacyjnych zarządzania
Typologia systemów informacyjnych zarządzania

5. Wybrane organizacyjne aspekty zarządzania informacją
Charakterystyka systemu zarządzania informacją w firmie
Rola menedżera informacji w organizacji i doskonaleniu SZI
Znajomość potrzeb informacyjnych firmy jako warunek skutecznego zarządzania informacją
Podstawowe problemy zapewnienia jakości informacji

6. Kształtowanie i realizacja strategii informacyjnej przedsiębiorstwa
Istota strategii informacyjnej przedsiębiorstwa
Podstawowe cele strategii informacyjnej
Zadania strategii informacyjnej
Realizacja strategii informacyjnej przedsiębiorstwa

7. Zarządzanie przedsięwzięciami informacyjnymi
Podstawowe uwarunkowania skutecznej realizacji projektów informacyjnych
Zarys metodologii realizacji projektów informatycznych
Kryteria doboru kompleksowego rozwiązania informatycznego przedsiębiorstwa

8. Audyt w środowisku informacyjnym firmy
Istota i geneza audytu środowiska informacyjnego przedsiębiorstwa
Audyt systemu informacyjnego według modelu CobiT
Audyt informacyjny przedsiębiorstwa
Audyt wiedzy

9. Ekonomiczne wyznaczniki zarządzania informacją w przedsiębiorstwie
Zasadność pomiaru efektywności procesów informacyjnych przedsiębiorstwa
Pomiar kosztów systemu informacyjnego firmy
Pomiar korzyści z inwestycji w system informacyjny przedsiębiorstwa
Informatyczna karta wyników jako narzędzie doskonalenia efektywności SI

Zakończenie
Literatura


177 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ANALIZA STRATEGICZNA W ZARZĄDZANIU FIRMĄ
PENC-PIETRZAK I.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022