wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WPROWADZANIE INNOWACJI OD WEWNĄTRZ PRZEWODNIK DLA LIDERÓW ZMIAN


KRIPPENDORFF K.

wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie I

cena netto: 99.90 Twoja cena  94,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wprowadzanie innowacji od wewnątrz

Przewodnik dla liderów zmian

W książce „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom.

Ujawnia, jak wiele spośród najbardziej znaczących wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji innowacyjnych pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy dzisiaj telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili.

Na podstawie danych uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami , wniosków z najświeższych badań oraz obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje. Przedstawia mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka przełomowych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je usunąć, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą tworzyć wyspy wolności wewnątrz organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze.

 „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” to praktyczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swojej pracy.

Przedmowa 7
Wprowadzenie 11

01 Prawdziwi innowatorzy pośród nas 15

02 Sześć właściwości i siedem przeszkód 37

03 Intencja: Postanowienie, by dostrzegać okazje i korzystać z nich 51

04 (Nowo nazwana) Potrzeba:
Wiedza o tym, gdzie szukać 67

05 Opcje. Jak generować innowacyjne pomysły 93

06 Blokery wartości.
Neutralizowanie „korporacyjnych przeciwciał” 109

07 Aktywne działanie.
Uzyskanie zgody na eksperymenty 137

08 Cały zespół.
Budowanie zwinnego zespołu 159

09 Środowisko.
Tworzenie wysp wolności 183

10 Dla liderów.
Jak uwolnić innowacje wewnętrzne 205

Załącznik A
Czy przedsiębiorcy są innowatorami? 229

Załącznik B
Lista kontrolna blokerów wartości 232

Załącznik C
Ramy zespołu 235

Załącznik D
Firmy osiągające przewagę dzięki innowacjom 238

Podziękowania 241
Bibliografia 243

253 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021