|

IT PRODUCT MANAGER PIERWSZE KROKI
PACHOLCZYK D. wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie Icena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka IT Product Manager
Pierwsze kroki
- Jak wejść w rolę
kierownika produktu i na czym ona polega?
- Co należy wiedzieć o
procesie budowania produktu?
- Jak poradzić sobie z
wprowadzaniem go na rynek?
- Po czym poznać, czy
produkt odniósł sukces?
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą
talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie
wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz
kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie!
Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to
trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele
satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki
kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje
kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą
odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już
istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna -
sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże,
na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się
przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami,
których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny
sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się
typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci
zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem
produktu.
W książce znajdziesz:
- Znaczenie i zakres
odpowiedzialności kierownika produktu
- Rozpoczęcie kariery
product managera
- Środowisko pracy i
przydatne narzędzia
- Cykl życia produktu i fazy
jego tworzenia
- Projektowanie, planowanie
i budowanie produktu
- Analiza rynku i tworzenie
prototypów
- Wdrażanie
użytkowników i strategia komunikacji
- Zbieranie i analizowanie
informacji zwrotnych
Wstęp
5
1.
Zajrzyjmy do króliczej nory
9
2. Jak
zacząć pracę jako product manager
43
3.
Zacząłem pracę product managera - co mam teraz robić? 53
4. Cykl
życiowy produktu 77
5.
Fazy budowania produktu 83
6.
Kolejny krok 99
7. Analiza
rynku 129
8.
Eksperymenty 145
9. Wdrożenie
i wykorzystanie funkcjonalności 159
10. Analityka
163
Zakończenie 175
176
stron, 14.0x21.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|