wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.90 37,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

IT PRODUCT MANAGER PIERWSZE KROKI


PACHOLCZYK D.

wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

IT Product Manager

Pierwsze kroki

  • Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
  • Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
  • Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
  • Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces?

Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu.

W książce znajdziesz:

  • Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu
  • Rozpoczęcie kariery product managera
  • Środowisko pracy i przydatne narzędzia
  • Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia
  • Projektowanie, planowanie i budowanie produktu
  • Analiza rynku i tworzenie prototypów
  • Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji
  • Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych

Wstęp 5

1. Zajrzyjmy do króliczej nory 9

2. Jak zacząć pracę jako product manager 43

3. Zacząłem pracę product managera - co mam teraz robić? 53

4. Cykl życiowy produktu 77

5. Fazy budowania produktu 83

6. Kolejny krok 99

7. Analiza rynku 129

8. Eksperymenty 145

9. Wdrożenie i wykorzystanie funkcjonalności 159

10. Analityka 163

Zakończenie 175

176 stron, 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022