wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EMPLOYER BRANDING PO POLSKU


ZAJĄC-PAŁDYNA U.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Employer branding po polsku

Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.

Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.

Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.

Urszula Zając-Pałdyna - prawnik z wykształcenia, HR-owiec z krwi i kości. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom w obszarze marki pracodawcy, rekrutacji oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Pisze doktorat w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.

Wstęp

Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu
1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem
1.2. Modele EB
Model Backhausa i Tikoo
Model Martina
1.3. Interesariusze działań EB

Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB?
2.1. Na czym stoimy?
2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy
2.1.2. Candidate Experience
2.1.3. Employee Experience
2.2. Odkrywanie EVP
2.3. Transparentność wynagrodzeń
2.4. Strategia komunikacji
2.5. Mierzenie działań EB

Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi
3.1. Ogłoszenie o pracy
Opis firmy
Nazwa stanowiska
Wymagania
Zakres obowiązków
Oferta
Klauzula
3.2. Strona Kariera
Zbadaj potrzeby
Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy
Informacje o firmie
Dlaczego warto u nas pracować?
Wartości
Profity
Firma od kuchni
Aktualne oferty pracy
Aplikacje spontaniczne
Call To Action
Proces rekrutacyjny
Kontakt do osób rekrutujących
Q&A
Użyteczność zakładki Kariera
3.3. Targi pracy
3.4. Współpraca z uczelniami
3.5. Social media
3.6. Personal branding jako składowa EB
3.7. Akcja rekrutacja
Rekrutacja w mediach społecznościowych
NIE w rekrutacji
System poleceń dla kandydatów
Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy
Mówienie językiem grupy docelowej
Komunikacja z kandydatami w internecie
Speed Recruitment
3.8. Wideo w employer brandingu
JYSK Polska
PWC
ATERIMA MED
3.9. Opinie w sieci
3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy

Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę
4.1. Doświadczenie na wagę złota
4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy
4.3. Informacja zwrotna
4.4. Spotkanie
4.5. Komunikacja
4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów
4.7. Ambasador za 0 zł

Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę
5.1. Pre-boarding
Pamiętaj o komunikacji
Zadbaj o kwestie formalne
Angażuj przyszłego pracownika
Przygotuj sprzęt oraz dostęp

Rozdział 6. Pracownik
6.1. On-boarding
6.2. Re-boarding
6.3. Employee experience

Rozdział 7. Były pracownik
7.1. Rozstanie z pracownikiem
7.2. Off-boarding
7.3. Exit interview

Rozdział 8. Kadra zarządzająca

Rozdział 9. Klient

Podsumowanie
Bibliografia
Książki i artykuły
Raporty
Akty prawne
Strony WWW

232 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- JAK CZYTAĆ LUDZI RADZI AGENT FBI
DREEKE R. STAUTH C.

- EUREKA 60 SPOSOBÓW NA DOBRE POMYSŁY
DUNCAN K.

- MYŚLENIE PYTANIAMI 12 NARZĘDZI SKUTECZNYCH W PRZYWÓDZTWIE COACHINGU I ŻYCIU
ADAMS M.

- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. OD STRATEGII DO DZIAŁANIA
ROTH G. KURTYKA M.

- GDY GÓRA LODOWA TOPNIEJE WPROWADZANIE ZMIAN W KAŻDYCH OKOLICZNOŚCIACH
KOTTER J. RATHGEBER H. MUELLER P. JOHNSON S.

- ZARZĄDZANIE W CHAOSIE CZYLI SUKCES W BIZNESIE ZACZYNA SIĘ NA LITERĘ Z ZAUFANIE ZESPÓŁ ZAANGAŻOWANIE
BŁASZCZAK E.

- OD MYŚLENIA DO OLŚNIENIA 60 DIAGRAMÓW JAK WIZUALNIE ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY
DUNCAN K.

- ORGANIZACJA W ZMIANACH PERSPEKTYWA KONSULTANTA
MASŁYK-MUSIAŁ E.

- ZARZĄDZANIE ZMIANAMI JAK MAKSYMALNIE SKORZYSTAĆ NA PROCESACH PRZEJŚCIO
BRIDGES W. /-WYCH

- ORGANIZACJE W RUCHU STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZMIANAMI
MASŁYK-MUSIAŁ E.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021