wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 96.29 91,48   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PODSTAWY DZIENNIKARSTWA CO POWINNI WIEDZIEĆ DZIENNIKARZE A CZEGO POWINNO OCZEKIWAĆ SPOŁECZEŃSTWO


KOVACH B. ROSENSTIEL T.

wydawnictwo: CEDEWU, 2024, wydanie I

cena netto: 96.29 Twoja cena  91,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy dziennikarstwa

Co powinni wiedzieć dziennikarze, a czego powinno oczekiwać społeczeństwo


Klasyka pośród książek o dziennikarstwie, zawierająca zaktualizowane informacje na temat roli reportażu w czasach narastającego braku zaufania do mediów i rozprzestrzeniania się fałszywych wiadomości, a także na temat tego, jak technologia może wspierać dziennikarzy w radzeniu sobie z wyzwaniami.

Ponad dwie dekady temu Committee of Concerned Journalists (amerykańska organizacja non-profit zrzeszająca dziennikarzy, wydawców, właścicieli mediów, pracowników naukowych i obywateli zaniepokojonych przyszłością zawodu) zebrał kilku z najbardziej wpływowych dziennikarzy w Ameryce, by zadać im pytanie: „Po co jest dziennikarstwo?". Poprzez wyczerpujące badania, ankiety, wywiady i fora publiczne komisja zidentyfikowała podstawowe elementy definiujące dziennikarstwo i jego rolę w naszym społeczeństwie.

W rezultacie powstała jedna z najważniejszych książek o mediach, jakie kiedykolwiek napisano - zdobywczyni nagrody Goldsmith Book Prize na Harvardzie, nagrody Society of Professional Journalists Award oraz nagrody Barta Richardsa w dziedzinie krytyki mediów na Penn State University.

Polskie wydanie Podstaw dziennikarstwa zawiera nowe materiały opisujące sposoby, w jakie dziennikarze mogą efektywnie wykorzystywać technologię, zwłaszcza biorąc pod uwagę zmieniającą się architekturę przychodów z wiadomości. To niekwestionowany przewodnik dla dziennikarzy, studentów i wszystkich, którzy chcą być na bieżąco w dzisiejszych kontrowersyjnych czasach.

Przedsłowie do czwartego wydania 7
Wstęp 17

Rozdział 1. Jaki jest cel dziennikarstwa? 33
Rozdział 2. Prawda: Pierwsza i najbardziej dezorientująca zasada 79
Rozdział 3. Dla kogo pracują dziennikarze 111
Rozdział 4. Dziennikarstwo weryfikacji 147
Rozdział 5. Niezależność od frakcji 211
Rozdział 6. Monitorować władzę i udzielić głosu mniej potężnym 257
Rozdział 7. Dziennikarstwo jako forum publiczne 289
Rozdział 8. Zaangażowanie i znaczenie 315
Rozdział 9. Uczyń wiadomości kompleksowymi i proporcjonalnymi 353
Rozdział 10. Dziennikarze mają obowiązek sumienia 381
Rozdział 11. Prawa i obowiązki obywateli 407

Podziękowania 425
Przypisy 429
Indeks 453

462 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022