wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 89.00 84,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KAPITAŁ RELACYJNY SEKTORA USŁUG SZKOLENIOWYCH


SMOLSKA M.

wydawnictwo: CEDEWU, 2024, wydanie I

cena netto: 89.00 Twoja cena  84,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych


Niniejsza książka stanowi kompendium wiedzy na temat kapitału relacyjnego sektora usług szkoleniowych, adresowane zarówno do środowiska akademickiego, jak i szerokiego grona praktyków zarządzania zainteresowanych omawianą tematyką.

„Monografia stanowi próbę kompleksowego ujęcia zagadnień kapitału relacyjnego badanych przedsiębiorstw rynku usług szkoleniowych. Treść tego dzieła w istotny sposób poszerza dostępne dotąd zasoby wiedzy w przedmiotowym obszarze tematycznym, przyczyniając się tym samym do propagowania idei kształtowania kapitału relacyjnego przedsiębiorstw szeroko pojętego sektora usług rozwojowych. Uważam, że książka jest adresowana do szerokiego grona profesjonalnych czytelników. Użyteczna będzie zarówno dla naukowców, doktorantów, studentów, jak i praktyków zarządzania chcących pogłębić omawianą tematykę. Wobec powyższego, oryginalność i przydatność praktyczna recenzowanego przeze mnie dzieła wydaje się oczywista".

dr hab. inż. Joanna Kałkowska, prof. PP, fragment recenzji

„Recenzowana monografia jest wartościową pozycją, która zarówno może stanowić inspirację dla przyszłych badaczy omawianej problematyki, jak i posiada wiele wątków aplikacyjnych, w tym rekomendacji możliwych do wykorzystania w działalności biznesowej".

dr hab. Justyna Łapińska, prof. UMK, fragment recenzji

Wstęp 7

Rozdział 1
Kapitał relacyjny w ujęciu teoretycznym 15
1.1. Kapitał relacyjny jako element kapitału intelektualnego 15
1.2. Pojęcie i znaczenie kapitału relacyjnego w świetle wybranych teorii 18
1.3. Elementy składowe kapitału relacyjnego 26
1.4. Korzyści dla przedsiębiorstwa z budowania kapitału relacyjnego 31

Rozdział 2
Znaczenie kapitału relacyjnego dla funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku usług szkoleniowych 43
2.1. Zaufanie jako podstawa kapitału relacyjnego 43
2.2. Kształtowanie kapitału relacyjnego w procesie zarządzania relacjami z interesariuszami 56
2.3. Analiza, pomiar i monitoring kapitału relacyjnego przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 65
2.4. Kwantyfikacja funkcjonowania przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe i rola kapitału relacyjnego w tym procesie 72

Rozdział 3
Metodyka badań własnych 77
3.1. Wyzwania rynku usług szkoleniowych 77
3.2. Przedsiębiorstwo szkoleniowe jako podmiot badań 86
3.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe w Polsce 87
3.2.2. Charakterystyka przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe w województwie zachodniopomorskim 95
3.3. Ogólne założenia badawcze 101
3.4. Procedura badań oraz zastosowane metody badawcze 106

Rozdział 4
Kapitał relacyjny badanych przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe - wyniki badań ilościowych 119
4.1. Analiza wyników badania kapitału relacyjnego na grupie przedsiębiorstw w badaniu ilościowym właściwym 119
4.1.1. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw szkoleniowych w województwie zachodniopomorskim 119
4.1.2. Kapitał relacyjny badanych przedsiębiorstw 123
4.1.3. Ocena funkcjonowania badanych przedsiębiorstw 140
4.2. Weryfikacja empiryczna wpływu kapitału relacyjnego na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw 148

Rozdział 5
Doskonalenie relacji przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 163
5.1. Doskonalenie relacji przedsiębiorstw szkoleniowych - wnioski z badań jakościowych 163
5.2. Kształtowanie relacji w dobie pandemii COVID-19 - wnioski z badań jakościowych uzupełniających 188
5.3. Potencjał relacji przedsiębiorstw szkoleniowych - dyskusja wyników badań ilościowych oraz jakościowych 194
5.4. Koncepcja doskonalenia relacji przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 203
5.5. Wnioski oraz rekomendacje z przeprowadzonych badań dla praktyki biznesu 207

Zakończenie 211
Bibliografia 215

Spis rysunków 232
Spis wykresów 233
Spis tabel 235

Załączniki 239
O Autorce 255

255 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022