wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU E-ZDROWIA W CZASIE PANDEMII COVID-19


DĄBROWSKA A. SZALONKA K.

wydawnictwo: SGH, 2023, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU E-ZDROWIA W CZASIE PANDEMII COVID-19


WSTĘP

Rozdział 1
ZDROWIE W SYSTEMIE POTRZEB CZŁOWIEKA

1.1. Zdrowie jako podstawowa wartość człowieka
1.2. Zdrowie a styl życia
1.3. Stan zdrowia po pandemii COVID-19

Rozdział 2
CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG MEDYCZNYCH W OKRESIE PANDEMII COVID-19

2.1. System e-zdrowie w ocenie instytucji odpowiedzialnych za jego funkcjonowanie i rozwój
2.2. System e-zdrowie w czasie pandemii
2.3. Innowacje w usługach e-zdrowia

Rozdział 3
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU E-ZDROWIA W CZASIE PANDEMII COVID-19 – WYNIKI BADANIA ILOŚCIOWEGO

3.1. Metodyka badania i charakterystyka próby badawczej
3.2. Postrzeganie zdrowia przez Polaków
3.3. Znaczenie teleporad medycznych w okresie pandemii
3.4. Korzystanie z usług w zakresie e-zdrowia
3.5. Skłonność pacjentów do korzystania z innowacyjnych usług w zakresie e-zdrowia

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA

108 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022