wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKA OSOBISTA W KSZTAŁTOWANIU KARIERY ZAWODOWEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ


DZIEŃDZIORA J. GRZESIAK M. WRÓBEL M.

wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej


Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia.

Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy budowania marki osobistej w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej w nowoczesnych organizacjach.

Wprowadzenie

Rozdział 1. Marka osobista w ujęciu teoretycznym

1.1. Podstawowe pojęcia związane z marką
1.2. Historia marki
1.3. Kształtowanie marki osobistej we współczesnym marketingu
1.4. Składowe marki osobistej
1.5. Koncepcja kapitału marki osobistej

Rozdział 2. Zarządzanie marką osobistą

2.1. Istota zarządzania marką
2.2. Etapy procesu zarządzania marką
2.3. Modele brandingu
2.3.1. Tradycyjny model brandingu i jego cechy
2.3.2. E-branding, czyli kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych
2.4. Narzędzia personal brandingu
2.4.1. Storytelling
2.4.2. Wizualizacja marki
2.5. Strategie brandingowe w otoczeniu wielokulturowym

Rozdział 3. Marka osobista jako instrument rozwoju kariery zawodowej kadry menedżerskiej

3.1. Specyfika kariery zawodowej
3.2. Etapy kariery zawodowej
3.3. Orientacje wobec zarządzania karierą
3.4. Znaczenie marki osobistej dla rozwoju kariery zawodowej

Rozdział 4. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w ujęciu badań empirycznych

4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości i metodyka badań
4.2. Wyniki badań ilościowych w świetle prowadzonych analiz
4.2.1. Marka osobista i personal branding w opinii badanych menedżerów
4.2.2. Kariera zawodowa w opinii respondentów
4.2.3. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w świetle przeprowadzonych badań
4.3. Wnioski z badań i rekomendacje

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

154 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021