wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LEAN MANAGEMENT PO POLSKU O DOBRYCH I ZŁYCH PRAKTYKACH


KRÓL T.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie II

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Lean management po polsku

o dobrych i złych praktykach


Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju.

Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują.

Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean management jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z książki Tomasza Króla.

Tomasz Król – trener, konsultant i inspirator. Wdraża zmiany w firmach od 1997 roku. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp. Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (S.T.E.P.). Wykładowca i współtwórca programów studiów podyplomowych na czterech uczelniach w Polsce. Autor wysoko ocenionego bestsellera Lean Management po polsku oraz wielu inspirujących artykułów w czasopismach branżowych. Zarządza Instytutem Doskonalenia Produkcji. Szuka rozwiązań zamiast wymówek.

Od autora 7
Wstęp 9

Powód 1. Brak zrozumienia 15

Przypadek 1- 21
Przypadek 1+ 24

Powód 2. Specyfika firmy 27

Przykład 2- 32
Przykład 2+ 35

Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki 39

Przypadek 3- 45
Przypadek 3+ 48

Powód 4. Koncentracja na narzędziach 51

Przykład 4- 56
Przykład 4+ 59

Powód 5. Natychmiastowy efekt 63

Przykład 5- 68
Przykład 5+ 71

Powód 6. Przypadkowy lider 75

Przypadek 6- 80
Przypadek 6+ 83

Powód 7. Pospolite ruszenie 87

Przypadek 7- 92
Przypadek 7+ 95

Powód 8. Wygodne status quo 99

Przypadek 8- 104
Przypadek 8+ 107

Powód 9. Sztywny plan 111

Przypadek 9- 116
Przypadek 9+ 119

Powód 10. My - oni 123

Przypadek 10- 128
Przypadek 10+ 131

Powód 11. Zaangażowanie 135

Przykład 11- 140
Przykład 11+ 143
Powód 11,5. Konsekwencja 147

Przykład 11,5- 152
Przykład 11,5+ 155

Jak to zrobić, żeby wyszło? 160

1. Przegląd 164
2. Zespół 167
3. Usprawnienie 170
4. Wzmocnienie 174

Zakończenie 179

Historii ciąg dalszy 185

Podziękowania 199

200 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022