wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KSZTAŁTOWANIE RELACJI UCZELNI Z PRZEDSIĘBIORSTWAMI W WARUNKACH TRANSFORMACJI CYFROWEJ


LIS M.

wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie I

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

w warunkach transformacji cyfrowej


Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu)  polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

Wprowadzenie

1. Uczelnia jako aktor w procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy
1.1. Orientacja na wiedzę jako wymóg współczesności
1.2. Transformacja uczelni w organizację przedsiębiorczą i podporządkowaną wiedzy
1.3. Uwarunkowania rozwoju współpracy międzyorganizacyjnej uczelni i przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy

2. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami - studium literatury przedmiotu
2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w procesie kształtowania więzi międzyorganizacyjnych uczelni i przedsiębiorstw
2.2. Przedsiębiorstwa jako interesariusze szkół wyższych
2.3. Rozwój relacji uczelni i przedsiębiorstw
2.4. Znaczenie wartości i satysfakcji w relacji uczelni i przedsiębiorstwa

3. Transformacja cyfrowa jako płaszczyzna nawiązywania i wzmacniania relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami
3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia
3.2. Kierunki i uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach
3.3. Wielowymiarowość procesu transformacji cyfrowej w uczelniach

4. Technologie cyfrowe w procesie kształtowania relacji szkoły wyższej z przedsiębiorstwami - wyniki badań
4.1. Metodyka procesu badawczego
4.2. Relacje między uczelniami a przedsiębiorstwami w świetle wyników badań ilościowych
4.3. Wpływ wiedzy o technologiach cyfrowych na nawiązanie oraz wzmocnienie więzi łączącej uczelnie z przedsiębiorstwami
4.4. Główne problemy w procesie kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami w świetle wyników badań jakościowych
4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni
4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsiębiorstw współpracujących i niewspółpracujących z uczelniami

5. Nowe podejście do kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe
5.1. Założenia budowy modelu
5.2. Proces kształtowania długotrwałych relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej
5.3. Identyfikacja, analiza oraz wybór potencjalnych partnerów relacji uczelni
5.4. Oferowanie i współkreowanie wartości w procesie kształtowania długotrwałych relacji na linii uczelnia - przedsiębiorstwo

Zakończenie
Bibliografia
Netografia
Spis rysunków
Spis tabel

240 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
 

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021