wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FUNKCJONOWANIE PRACOWNIKÓW W SYTUACJI ZMIANY


CZAPLA T.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 47.89 Twoja cena  45,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany

Perspektywa kompetencyjna


Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 mln internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje.

W odróżnieniu od większości opracowań skupiających się na różnych aspektach zarządzania zmianami, autor prezentowanej monografii wychodzi naprzeciw opisanemu wyżej trendowi, koncentrując się na perspektywie pracowników i ich funkcjonowaniu w sytuacji zmiany.

W książce Czytelnik znajdzie nie tylko ocenę poziomu gotowości do zmian, jaki prezentują badani pracownicy, lecz także pogłębioną analizę źródeł takiego stanu rzeczy. Przyjęcie perspektywy kompetencyjnej jako elementu metodyki badania pozwoliło na wskazanie mocnych stron i obszarów rozwoju, a te elementy mogą stanowić inspirację dla bezpośrednich przełożonych i menedżerów odpowiadających za rozwój organizacji.

Wstęp 7

1. Wyzwania współczesności – determinanty zmian organizacyjnych 13
1.1. Globalizacja jako źródło zmian reguł gry rynkowej 13
1.2. Zmiany w sferze technologii 19
1.3. Zmiany w sferze zatrudnienia 26

2. Zarządzanie zmianami w organizacji 41
2.1. Powszechność zmian organizacyjnych i ich klasyfikacja 41
2.2. Przebieg procesu zmian organizacyjnych 54
2.3. Człowiek w procesie zmian organizacyjnych 62

3. Kompetencje jako odpowiedź na wyzwania współczesności 71
3.1. Zdolności organizacyjne jako źródło elastyczności organizacji 71
3.2. Ogólna koncepcja kompetencji pracownika 79
3.3. Zintegrowany model kompetencji 87
3.4. Funkcjonowanie w sytuacji zmiany jako kompetencja 94

4. Pracownicy w sytuacji zmiany – badania własne 107
4.1. Ogólna charakterystyka procesu badawczego 107
4.2. Analiza poziomu oceny głównych komponentów badanej kompetencji 114
4.3. Analiza poziomu oceny komponentów rozwojowych badanej kompetencji 127

Zakończenie 133
Spis literatury 137
Spis rysunków 145
Spis tabel 147
Spis wykresów 149
Aneks 151
Wzór kwestionariusza gotowości do zmian 151
Wzór kwestionariusza opinii eksperckiej 154

156 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021