wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WSZYSTKO MA MARKĘ ODNAJDŹ SWOJĄ! PERSONAL BRANDING O ŚWIADOMYM KREOWANIU WIZERUNKU W ZGODZIE ZE SOBĄ


KOWAL-ORCZYKOWSKA A.

wydawnictwo: CEDEWU, 2021, wydanie I

cena netto: 83.25 Twoja cena  79,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wszystko ma markę - ODNAJDŹ SWOJĄ!

Personal branding - o świadomym kreowaniu wizerunku w zgodzie ze sobą


Książka stanowi swoiste połączenie wiedzy z zakresu humanistyki i nauk społecznych, które zaaplikowane do dynamicznego i turbulentnego świata wolnorynkowego biznesu pomoże Czytelnikowi skutecznie stawić czoła wyzwaniu, jakim dla każdego z nas jest kreowanie rozpoznawalnej, silnej, wiarygodnej i spójnej marki osobistej. Jest też rodzajem podręcznego przewodnika dla wszystkich chcących poznać narzędzia wpływu, a także poszukujących odpowiedzi na pytania „kim jestem?", „kim chcę być w tym świecie permanentnej zmiany?" oraz „jak osiągać określone cele?".

Strukturę książki wyznaczają pytania - klucze:

• Co to jest własna marka?
• Kto ci pomoże?
• Kim jesteś?
• Jak to się robi?
• Dlaczego musisz być fair?


„(...) Ustalenia poczynione przez Autorkę mają znaczący walor poznawczy i wzbogacają stan wiedzy o własnej marce i tworzeniu wizerunku w zglobalizowanym świecie. Niewątpliwie ta oryginalna praca stanowi nie tylko znaczący wkład w rozwój nauk społecznych i humanistycznych, ale również inspiruje do stawiania kolejnych pytań i poszukiwań na nie wielokontekstowych odpowiedzi. (...) Zaprezentowana monografia jest bardzo interesującą propozycją, a biorąc pod uwagę aktualność podjętej tematyki, znaczenie społeczne i pedagogiczne omawianych zagadnień, powinna znaleźć szerokie grono odbiorców zarówno wśród nauczycieli akademickich, studentów, jak i osób spoza środowiska akademickiego, które poszukują dla siebie ciekawych inspiracji".

prof. dr hab. Mirosława Wawrzak-Chodaczek, fragment recenzji

Wstęp 9

Rozdział 1.
Co to jest własna marka? 13
1.1. Czym jest personal branding? 15
1.2. Wymyśl swoją markę 21
1.2.1. Realia ponowoczesnej rzeczywistości 21
1.2.2. Opowiedz im o sobie. Storytelling 24
1.2.3. Zacznij od dlaczego. Konstruowanie narracji 26
1.2.4. Zrób wrażenie 35
1.2.5. Odkryj swój błękitny ocean 37
1.3. Synergia, segmentacja rynku i inne aspekty marketingu 40
1.3.1. Analiza SWOT 43
1.3.2. Segmentacja rynku 44

Rozdział 2.
Kto ci pomoże? 47
2.1. Cztery perspektywy poradnictwa 49
2.1.1. Kierunek pozytywistyczno-instrumentalny 51
2.1.2. Kierunek interpretatywny: rozumiejąco-adaptacyjny 53
2.1.3. Kierunek emancypacyjno-krytyczny 54
2.1.4. Kierunek postmodernistyczny 56
2.2. Coaching, mentoring i tutoring 59
2.2.3. Coaching i mentoring 62
2.2.4. Tutoring 75
2.3. Ashoka 78

Rozdział 3.
Kim jesteś? 81
3.1. Wielka piątka, wymiary osobowości 87
3.2. Wszyscy jesteśmy narcyzami. Generacja „Ja" 95
3.2.1. Pokolenie X, Y, Z 95
3.2.2. Pokolenie cyfrowe 99
3.2.3. Dyskurs idealnego ciała versus ciałopozytywność 100
3.2.4. Kulturowe i psychologiczne uwarunkowania narcyzmu 104
3.3. Archetypy. Kulturowe kody tożsamości 106
3.4. Kotwice motywacyjne Edgara Scheina 130

Rozdział 4.
Jak to się robi? 151
4.1. Fenomen inteligencji emocjonalnej 153
4.1.1. Uśmiech 156
4.1.2. Postawa 161
4.1.3. Słuchanie 165
4.1.4. Reagowanie 168
4.2. Zarządzanie czasem 172
4.2.1. Ośmiornica 173
4.2.2. Słoń 176
4.2.3. Świstak 180
4.2.4. Jeż 182
4.3. Marka jest kolorem 188
4.4. Kultury organizacyjne - od czerwieni do turkusu 195
4.4.1. Impulsywna Czerwień 196
4.4.2. Konformistyczny Bursztyn 197
4.4.3. Innowacyjny Pomarańcz 199
4.4.4. Rodzinna Zieleń 201
4.4.5. Ewolucyjny Turkus 206

Rozdział 5.
Dlaczego musisz być fair? 209
5.1. Moralność tabuistyczna 215
5.2. Moralność wzajemnościowa 220
5.3. Moralność altruistyczna (prospołeczna) 224
5.4. Moralność godnościowa 226

Zakończenie 231
Bibliografia 233

238 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022