wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   4 egz. / 385.59 366,31   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NOWE MEDIA W POLITYCE


STOPPEL A.

wydawnictwo: FNCE, 2020, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe media w polityce


Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter  i ze  względu na swoją innowacyjność  ciągle  jest  niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią problemu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący - nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym - bowiem dostarcza  wielu  istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków  o charakterze praktycznym, wyjaśniających, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej - Klas

400 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022