wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ


ŁAGUNA M. KOZAK A.

wydawnictwo: GWP, 2014, wydanie II

cena netto: 32.20 Twoja cena  30,59 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Metody prowadzenia szkoleń


Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń – tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego

• wyczerpujące informacje dotyczące podstawowych metod
• szczegółowo omówione praktyczne aspekty pracy trenera
• kompendium wiedzy dla każdego szkoleniowca

Każda z metod pracy i prowadzenia zajeć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.


Wprowadzenie

Rozdział 1
Od czego zależy wybór metod?
1.1. Uczestnicy szkolenia nie są dziećmi
1.2. Uczestnicy szkolenia mogą preferować różne style uczenia się
1.3. Tradycyjne i aktywizujące podejście do nauczania
1.4. Czym się kierować przy wyborze metod?

Rozdział 2
Metody na dobry początek
2.1. Jaką rolę pełni początek szkolenia?
2.2. Czy uczestnicy ulegają efektowi pierwszego wrażenia?
2.3. Jak się przedstawić?
2.4. Jaką formułę przedstawiania się zaproponować uczestnikom?
2.5. Jak rozpocząć pracę z grupą?
2.6. Jak wprowadzić w tematykę szkolenia?
2.7. Jak zawierać kontrakt z grupą?

Rozdział 3
Wykład i prezentacja
3.1. Jak można wykorzystać wykład w trakcie szkolenia?
3.2. Przygotowanie wykładu
3.3. Prowadzenie wykładu
3.4. Jak opracować dobrą prezentację?

Rozdział 4
Dyskusja
4.1. Przygotowanie i prowadzenie dyskusji
4.2. Kompetencje rozwijane dzięki dyskusji
4.3. Różne formy dyskusji

Rozdział 5
Studium przypadku
5.1. Sposób wykorzystania studium przypadku w pracy z grupą
5.2. Umiejętności doskonalone dzięki analizie przypadku
5.3. Jak napisać tekst do analizy?
5.4. Sposoby przygotowania tekstu i pracy ze studium przypadku

Rozdział 6
Odgrywanie ról
6.1. W jaki sposób uczymy się nowych zachowań?
6.2. Przygotowanie materiałów do odgrywania ról
6.3. Praca z grupą z zastosowaniem odgrywania ról
6.4. Wykorzystanie nagrań wideo w odgrywaniu ról

Rozdział 7
Gry i symulacje
7.1. Kompetencje rozwijane za pomocą gier i symulacji
7.2. Sposoby wykorzystania gier w programie szkolenia
7.3. Główne etapy gry szkoleniowej
7.4. Emocje wywoływane przez gry oraz sposoby radzenia sobie z nimi

Bibliografia


152 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022