|

DZIEKANATY NA WYŻSZYCH UCZELNIACH FUNKCJONOWANIE WYZWANIA DOBRE PRAKTYKI
GÓRAK-SOSNOWSKA K. BRDULAK J. MATUSEWICZ M. SENATOR I. wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie Icena netto: 40.50 Twoja cena 38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dziekanaty na wyższych
uczelniach
Funkcjonowanie,
wyzwania, dobre praktyki
Wprowadzenie
Katarzyna Górak-Sosnowska, Jakub Brdulak
Rozdział 1. Jak
badać dziekanaty?
Po co badać dziekanaty?
Uwagi metodologiczne
Struktura książki
Dziekanat w dyskursie publicznym - krótki przegląd
Dziekanat "negatywny" - jak zmienić ten wizerunek? Jak doskonalić
dziekanaty?
Jakub Brdulak
Rozdział 2. Zarządzanie
dziekanatami
Główne wyzwania w zarządzaniu, w tym w zarządzaniu uczelniami
Dziekanat jako podmiot zarządzania
Zarządzanie dziekanatami a zarządzanie zasobami ludzkimi i zarządzanie
zmianą
Karzyna Górak-Sosnowska, Michał Matusewicz
Rozdział 3. Efektywność
i jakość obsługi kształcenia na uczelniach wyższych
Efektywność w kontekście obsługi studenta
Czy student jest klientem?
Jak badać jakość kształcenia?
Jak badać jakość obsługi procesu kształcenia?
Katarzyna Górak-Sosnowska
Rozdział 4. Systemy
oceny pracy dziekanatów na polskich uczelniach
Sposoby badania pracy dziekanatu
Badanie ankietowe wśród studentów
Dziekanat jako przedmiot badania
Elementy składowe efektywnego funkcjonowania dziekanatów
Co wynika z wyników?
Jak ulepszyć pracę dziekanatu?
Na marginesie: o metodologii
Michał Matusewicz
Rozdział 5. Miejsce
dziekanatu w strukturze uczelni
Dziekanat w strukturze szkoły wyższej
Model wydziałowy
Model dziekanatowy
Model mieszany
Wady i zalety poszczególnych modeli
Katarzyna Górak-Sosnowska, Michał Matusewicz, Irena Senator
Rozdział 6. Co
robią dziekanaty? Przegląd zadań i procesów
Dane liczbowe
Przegląd procesów
Organizacja pracy
Godziny pracy
Przyjmowanie i rozpatrywanie podań
Harmonogram sesji
Skreślenia
Organizacja obron prac dyplomowych
Katarzyna Górak-Sosnowska, Irena Senator
Rozdział 7. Sposoby
zwiększania efektywności pracy w dziekanatach
Co pochłania najwięcej czasu?
Kumulacja zadań
Jak zwiększyć efektywność pracy?
Katarzyna Górak-Sosnowska
Rozdział 8. Po
co (warto) pracować?
Relacje z innymi jednostkami uczelni
Aura wokół dziekanatu
A co na to kierownik?
Jak motywować?
Możliwości rozwoju
Ocena dziekanatu
A studenci?
Katarzyna Górak-Sosnowska, Irena Senator
Rozdział 9.
Forum Dziekanatów: o potrzebie współpracy
dziekanatów uczelni wyższych
Uczestnicy Forum
Sekcje tematyczne
Ewaluacja Forum Dziekanatów
Katarzyna Górak-Sosnowska
Rozdział 10. Plusy i minusy pracy w
dziekanacie - próba diagnozy
Plusy pracy w dziekanacie
Minusy pracy w dziekanacie
Plusy a minusy
Zamiast zakończenia
Bibliografia
Autorzy
Załączniki
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
Spis załączników
218
stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|