wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 67.49 64,12   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DZIEKANATY NA WYŻSZYCH UCZELNIACH FUNKCJONOWANIE WYZWANIA DOBRE PRAKTYKI


GÓRAK-SOSNOWSKA K. BRDULAK J. MATUSEWICZ M. SENATOR I.

wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dziekanaty na wyższych uczelniach

Funkcjonowanie, wyzwania, dobre praktyki


Wprowadzenie

Katarzyna Górak-Sosnowska, Jakub Brdulak
Rozdział 1. Jak badać dziekanaty?
Po co badać dziekanaty?
Uwagi metodologiczne
Struktura książki
Dziekanat w dyskursie publicznym - krótki przegląd
Dziekanat "negatywny" - jak zmienić ten wizerunek? Jak doskonalić dziekanaty?

Jakub Brdulak
Rozdział 2. Zarządzanie dziekanatami
Główne wyzwania w zarządzaniu, w tym w zarządzaniu uczelniami
Dziekanat jako podmiot zarządzania
Zarządzanie dziekanatami a zarządzanie zasobami ludzkimi i zarządzanie zmianą

Karzyna Górak-Sosnowska, Michał Matusewicz
Rozdział 3. Efektywność i jakość obsługi kształcenia na uczelniach wyższych
Efektywność w kontekście obsługi studenta
Czy student jest klientem?
Jak badać jakość kształcenia?
Jak badać jakość obsługi procesu kształcenia?

Katarzyna Górak-Sosnowska
Rozdział 4. Systemy oceny pracy dziekanatów na polskich uczelniach
Sposoby badania pracy dziekanatu
Badanie ankietowe wśród studentów
Dziekanat jako przedmiot badania
Elementy składowe efektywnego funkcjonowania dziekanatów
Co wynika z wyników?
Jak ulepszyć pracę dziekanatu?
Na marginesie: o metodologii

Michał Matusewicz
Rozdział 5. Miejsce dziekanatu w strukturze uczelni
Dziekanat w strukturze szkoły wyższej
Model wydziałowy
Model dziekanatowy
Model mieszany
Wady i zalety poszczególnych modeli

Katarzyna Górak-Sosnowska, Michał Matusewicz, Irena Senator
Rozdział 6. Co robią dziekanaty? Przegląd zadań i procesów
Dane liczbowe
Przegląd procesów
Organizacja pracy
Godziny pracy
Przyjmowanie i rozpatrywanie podań
Harmonogram sesji
Skreślenia
Organizacja obron prac dyplomowych

Katarzyna Górak-Sosnowska, Irena Senator
Rozdział 7. Sposoby zwiększania efektywności pracy w dziekanatach
Co pochłania najwięcej czasu?
Kumulacja zadań
Jak zwiększyć efektywność pracy?

Katarzyna Górak-Sosnowska
Rozdział 8. Po co (warto) pracować?
Relacje z innymi jednostkami uczelni
Aura wokół dziekanatu
A co na to kierownik?
Jak motywować?
Możliwości rozwoju
Ocena dziekanatu
A studenci?

Katarzyna Górak-Sosnowska, Irena Senator
Rozdział 9. Forum Dziekanatów: o potrzebie współpracy dziekanatów uczelni wyższych
Uczestnicy Forum
Sekcje tematyczne
Ewaluacja Forum Dziekanatów

Katarzyna Górak-Sosnowska
Rozdział 10. Plusy i minusy pracy w dziekanacie - próba diagnozy
Plusy pracy w dziekanacie
Minusy pracy w dziekanacie
Plusy a minusy
Zamiast zakończenia

Bibliografia
Autorzy
Załączniki
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
Spis załączników

218 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022