wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MAREK PERSPEKTYWA PRZEDSIĘBIORSTW Z RYNKÓW WSCHODZĄCYCH


WITEK-HAJDUK M.K.

wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 83.70 Twoja cena  79,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Międzynarodowe strategie marek

Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących


Wstęp

Rozdział 1. Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa
1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw
1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa
1.3. Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa
1.3.1. Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa
1.3.2. Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa
1.3.3. Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji
1.4. Podsumowanie

Rozdział 2. Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw
2.1. Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek
2.2. Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst
3.1. Międzynarodowe strategie marek - definicje
3.2. Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa
3.3. Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki
3.3.1. Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek
3.3.2. Stosowanie marek na rynkach zagranicznych
3.3.3. Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
3.3.4. Treść międzynarodowej strategii marki
3.3.5. Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia
3.4. Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek

Rozdział 4. Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących
4.1. Istota i typologia rynków wschodzących
4.2. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących
4.3. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw
4.4. Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury
4.5. Podsumowanie

Rozdział 5. Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych
5.1. Koncepcja badania
5.1.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze
5.1.2. Metoda badawcza
5.2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw
5.3. Wyniki i wnioski z badania empirycznego
5.3.1. Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym"
5.3.2. Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM
5.3.3. Podsumowanie: wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

350 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022