|

MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MAREK PERSPEKTYWA PRZEDSIĘBIORSTW Z RYNKÓW WSCHODZĄCYCH
WITEK-HAJDUK M.K. wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie Icena netto: 83.70 Twoja cena 79,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Międzynarodowe strategie marek
Perspektywa
przedsiębiorstw z rynków wschodzących
Wstęp
Rozdział 1. Marka
a konkurencyjność przedsiębiorstwa
1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw
1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności
przedsiębiorstwa
1.3. Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie
zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa
1.3.1. Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa
1.3.2. Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i
orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa
1.3.3. Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji
1.4. Podsumowanie
Rozdział 2. Zagraniczna
ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji
przedsiębiorstw
2.1. Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a
zagraniczna ekspansja marek
2.2. Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki
2.3. Podsumowanie
Rozdział 3. Międzynarodowe
strategie marek: istota, treść i kontekst
3.1. Międzynarodowe strategie marek - definicje
3.2. Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia
przedsiębiorstwa
3.3. Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii
marki
3.3.1. Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek
3.3.2. Stosowanie marek na rynkach zagranicznych
3.3.3. Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach
zagranicznych
3.3.4. Treść międzynarodowej strategii marki
3.3.5. Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju
pochodzenia
3.4. Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek
Rozdział 4. Międzynarodowe
strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących
4.1. Istota i typologia rynków wschodzących
4.2. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność
przedsiębiorstw z rynków wschodzących
4.3. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność
polskich przedsiębiorstw
4.4. Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z
rynków wschodzących - wnioski z literatury
4.5. Podsumowanie
Rozdział 5.
Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i
wyniki badań empirycznych
5.1. Koncepcja badania
5.1.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze
5.1.2. Metoda badawcza
5.2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw
5.3. Wyniki i wnioski z badania empirycznego
5.3.1. Analiza głównych składowych konstruktów
"zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz
"adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym"
5.3.2. Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań
strukturalnych metodą PLS-SEM
5.3.3. Podsumowanie: wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
350
stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|