|

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ SIECI DETALICZNYCH DETERMINANTY ZAKRES DZIAŁAŃ I WPŁYW NA WYNIKI
NAPIÓRKOWSKA A. wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie Icena netto: 47.25 Twoja cena 44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność
sieci detalicznych
Determinanty,
zakres działań i wpływ na wyniki
Wstęp
Działania
z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowane przez
detalistów i determinanty tych działań
1.1. Geneza społecznej odpowiedzialności biznesu
1.1.1. Istota CSR
1.1.2. Koncepcje teoretyczne społecznej odpowiedzialności biznesu
1.2. Typologia i charakterystyka działań z zakresu CSR
1.3. Czynniki determinujące działania przedsiębiorstw z zakresu CSR
1.4. Działania z zakresu CSR podejmowane przez detalistów -
przegląd literatury
1.5. Determinanty aktywności detalistów w zakresie CSR
Wpływ
działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na
konkurencyjność i wyniki detalistów - przegląd literatury
2.1. CSR a konkurencyjność przedsiębiorstw
2.2. Wpływ CSR na wyniki finansowe i niefinansowe przedsiębiorstw -
przegląd badań
2.2.1. Wpływ CSR na wyniki finansowe przedsiębiorstw
2.2.2. Wpływ CSR na wyniki niefinansowe przedsiębiorstw
2.3. Czynniki moderujące wpływ działań z zakresu CSR na wyniki
2.4. Wpływ działań z zakresu CSR na wyniki detalistów -
przegląd badań
Koncepcja
badania
3.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze
3.2. Metoda badawcza
3.3. Charakterystyka próby badawczej
Determinanty
działań z zakresu CSR podejmowanych przez działające w Polsce sieci
detaliczne oraz ich wpływ na wyniki finansowe i niefinansowe -
rezultaty badań empirycznych
4.1. Analiza czynnikowa determinanty ?postawa menedżerów
wobec CSR"
4.2. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu metody PLS-SEM
4.2.1. Ewaluacja modelu pomiarowego
4.2.2. Ewaluacja modelu strukturalnego
4.2.3. Wpływ zmiennych moderujących na wyniki modelu strukturalnego
4.3. Wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych
Zakończenie
Wnioski z badania empirycznego
Ograniczenia badania i kierunki dalszych badań
Rekomendacje dla strategii marketingowych detalistów
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik. Kwestionariusz ankiety
198
stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|