wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.25 44,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ SIECI DETALICZNYCH DETERMINANTY ZAKRES DZIAŁAŃ I WPŁYW NA WYNIKI


NAPIÓRKOWSKA A.

wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 47.25 Twoja cena  44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczna odpowiedzialność sieci detalicznych

Determinanty, zakres działań i wpływ na wyniki


Wstęp

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowane przez detalistów i determinanty tych działań
1.1. Geneza społecznej odpowiedzialności biznesu
1.1.1. Istota CSR
1.1.2. Koncepcje teoretyczne społecznej odpowiedzialności biznesu
1.2. Typologia i charakterystyka działań z zakresu CSR
1.3. Czynniki determinujące działania przedsiębiorstw z zakresu CSR
1.4. Działania z zakresu CSR podejmowane przez detalistów - przegląd literatury
1.5. Determinanty aktywności detalistów w zakresie CSR

Wpływ działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na konkurencyjność i wyniki detalistów - przegląd literatury
2.1. CSR a konkurencyjność przedsiębiorstw
2.2. Wpływ CSR na wyniki finansowe i niefinansowe przedsiębiorstw - przegląd badań
2.2.1. Wpływ CSR na wyniki finansowe przedsiębiorstw
2.2.2. Wpływ CSR na wyniki niefinansowe przedsiębiorstw
2.3. Czynniki moderujące wpływ działań z zakresu CSR na wyniki
2.4. Wpływ działań z zakresu CSR na wyniki detalistów - przegląd badań

Koncepcja badania
3.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze
3.2. Metoda badawcza
3.3. Charakterystyka próby badawczej

Determinanty działań z zakresu CSR podejmowanych przez działające w Polsce sieci detaliczne oraz ich wpływ na wyniki finansowe i niefinansowe - rezultaty badań empirycznych
4.1. Analiza czynnikowa determinanty ?postawa menedżerów wobec CSR"
4.2. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu metody PLS-SEM
4.2.1. Ewaluacja modelu pomiarowego
4.2.2. Ewaluacja modelu strukturalnego
4.2.3. Wpływ zmiennych moderujących na wyniki modelu strukturalnego
4.3. Wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych

Zakończenie
Wnioski z badania empirycznego
Ograniczenia badania i kierunki dalszych badań
Rekomendacje dla strategii marketingowych detalistów
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik. Kwestionariusz ankiety

198 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022