wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.35 52,58   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MODELE I FORMY INNOWACJI


POZNAŃSKA K. RED.

wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 55.35 Twoja cena  52,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Modele i formy innowacji


Krystyna Poznańska
WPROWADZENIE

Jan Klimek, Beata Żelazko
Rozdział 1
OTWARTE INNOWACJE W SEKTORZE PRODUCENTÓW KOSMETYKÓW - UWARUNKOWANIA I SPOSOBY WDRAŻANIA
Wstęp
1.1. Metodyka i cel badania
1.2. Innowacyjność przedsiębiorstw wytwarzających kosmetyki
1.3. Otwarte innowacje - ujęcie teoretyczne
1.4. Charakterystyka sektora producentów kosmetyków w Polsce
1.5. Otwarte innowacje - uwarunkowania
1.6. Otwarte innowacje - sposoby wdrażania
Podsumowanie
Bibliografia

Mirosław Jurdeczka
Rozdział 2
ROLA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W TWORZENIU NOWYCH FORM INTERAKCJI INTERESARIUSZY Z PRZEDSIĘBIORSTWEM
Wstęp
2.1. Automatyzacja procesów a zastosowanie sztucznej inteligencji
2.2. Zastosowanie technologii automatyzacji procesów w biznesie
2.3. Kluczowe wyzwania dotyczące dalszego zastosowania sztucznej inteligencji oraz agregacji danych
Podsumowanie
Bibliografia

Patryk Matuszewski
Rozdział 3
TECHNOLOGIA BLOCKCHAIN W BANKOWOŚCI - DOSTĘPNOŚĆ, EFEKTYWNOŚĆ I JAKOŚĆ USŁUG BANKOWYCH
Wstęp
3.1. Historia technologii blockchain, jej cechy oraz obecne zastosowania
3.2. Możliwe zastosowania technologii blockchain w bankowości
Podsumowanie
Bibliografia

Jan M. Janiszewski
Rozdział 4
FRUGAL INNOVATION I LEAN INNOVATION - ODPOWIEDŹ NA OGRANICZONE ZASOBY I MARNOTRAWSTWO W PROCESIE POWSTAWANIA INNOWACJI
Wstęp
4.1. Środowisko sprzyjające powstawaniu innowacji oszczędnych
4.2. Lean management w kontekście projektowania, rozwoju produktu i powstawania innowacji
4.3. Zasady lean innovation
Podsumowanie
Bibliografia

Jacek Wysocki
Rozdział 5
DZIAŁALNOŚĆ PROEKOLOGICZNA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW PRODUKCYJNYCH W POLSCE
Wstęp
5.1. Metoda badawcza, przyjęte założenia i charakterystyka próby badawczej
5.2. Wyniki badań empirycznych w zakresie inicjatyw proekologicznych podejmowanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa produkcyjne
Podsumowanie
Bibliografia

Marcin Kołtuniak
Rozdział 6
CROWDFUNDING UDZIAŁOWY JAKO INNOWACYJNE ŹRÓDŁO FINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW - ANALIZA EMPIRYCZNA I INSTYTUCJONALNA
Wstęp
6.1. Istota crowdfundingu udziałowego
6.2. Rozwój instytucjonalny krajowej gospodarki a zjawisko crowdfundingu udziałowego
6.3. Rozwój rynku crowdfundingu udziałowego w Polsce - wyniki analizy empirycznej
6.4. Znaczenie zjawiska crowdfundingu udziałowego jako innowacyjnego źródła finansowania rozwoju krajowych przedsiębiorstw
Podsumowanie
Bibliografia

Kamil M. Kraj
Rozdział 7
ZARZĄDZANIE WŁASNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH - GENEZA I CHARAKTERYSTYKA KONCEPCJI
Wstęp
7.1. Własność intelektualna - ujęcie definicyjne i główne kategorie
7.2. Ewolucja roli własności intelektualnej w działalności przedsiębiorstw - zarys historyczny
7.3. Modelowe ujęcie zarządzania własnością intelektualną w przedsiębiorstwie
Podsumowanie
Bibliografia

166 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022