wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

POSTAWY I ZMIANA POSTAW


BOHNER G. WANKE M.

wydawnictwo: GWP, 2004, wydanie I

cena netto: 48.10 Twoja cena  45,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Postawy i zmiana postaw


Postawy stanowią centralną część indywidualności człowieka. Można znaleźć wiele przykładów osób gotowych umrzeć za swoje przekonania. Ludzie kochają i nienawidzą, lubią i nie cierpią, sprzyjają komuś lub czemuś bądź wyrażają sprzeciw.

Zgadzają się, nie zgadzają, sprzeczają się, a czasem nawet udaje im się kogoś przekonać. Codziennie jesteśmy narażeni na niezliczone próby zmieniania lub umacniania naszych postaw, podejmowane w kontaktach osobistych, za pośrednictwem środków masowego przekazu lub internetu.

Postawy są więc bardzo istotnym elementem naszego funkcjonowania, dlatego warto wiedzieć:
· czym są,
· jak powstają,
· jak się je mierzy,
· jak można je zmienić,
· jak wpływają na nasze zachowanie.

Książka na pewno zainteresuje nie tylko badaczy i studentów psychologii, socjologii i pedagogiki, ale również polityków i dziennikarzy.


Gerd Böhner - profesor, wykładowca na Uniwersytecie w Bielefeld. Zajmuje się psychologią społeczną. Jest współautorem kilku rozdziałów w Blackwell Handbook of Social Psychology (2001, Blackwell).

Michaela Wänke - wykłada psychologię społeczną i konsumencką na Uniwersytecie w Bazylei. Prowadziła badania w Stanach Zjednoczonych i w Australii. Jej główne zainteresowania badawcze dotyczą postaw, poznania społecznego, psychologii konsumenckiej.


I. Podstawowe zagadnienia w badaniach nad postawami

1. Co to jest postawa i dlaczego jest czymś ważnym?
2. Pomiar postaw
3. Poza wartościowaniem: struktura i siła

II. Skąd się biorą postawy?

4. Natura i wychowanie jako źródło postaw
5. Postawy jako tymczasowe konstrukcje
6. Perswazja: Od bezwysiłkowych ocen do złożonego przetwarzania informacji
7. Perswazja: Koncepcje dwojakiego przetwarzania przekazu
8. Wpływ zachowania na postawy

III. Konsekwencje postaw
9. Wpływ postaw na przetwarzanie informacji
10. Wpływ postaw na zachowanie
11. Postscriptum

Słownik. Bibliografia. Indeksy.


296 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022