ORGANIZACJA I PROWADZENIE IMPREZ SPORTOWYCH, REKREACYJNYCH I TURYSTYCZ
STRUGAREK J. wydawnictwo: UAM POZNAŃ, 2007, wydanie I cena netto: 31.50 Twoja cena 29,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pierwsza część publikacji poświęcona jest prawnym aspektom funkcjonowania osób
prawnych i fizycznych na rynku usług rekreacyjno-sportowych i turystycznych. Dokonano w
niej rzetelnego przeglądu wydanych po roku 1989 aktów prawnych normujących
funkcjonowanie organizacji i firm zajmujących się profesjonalnie przygotowaniem i
realizacją tego typu imprez.
Kolejne rozdziały poświęcone są zagadnieniom planowania i programowania imprez oraz
zasadom organizowania i metodom przeprowadzania imprez rekreacyjnych i turystycznych zarówno
dla wąskiej grupy uczestników, jak również tych o charakterze masowym. Tom
uzupełniają załączniki, w których przedstawiono m.in. podstawowe sposoby oznakowania
szlaków turystycznych, wzór umowy sponsorskiej, formularz preliminarza budżetowego
imprezy itp.
199 stron, format: 169x239 mm, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W TURYSTYCE ZAWISTOWSKA H. / CZĘŚĆ 1 ASPEKTY PRAWNE
- PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE. UJĘCIE STATYCZNE I DYNAMICZNE RED. GOŁEMBSKI G.
- PLANOWANIE MARKETINGOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYCZNYM MAZURKIEWICZ L.
- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W TURYSTYCE ZASADY I PRAKTYKA BEDNARCZYK M. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|