| 
  
 ARCHITEKCI INNOWACYJNOŚCI JAK POMAGAĆ PRACOWNIKOM
 MILLER P.   wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2014, wydanie I    cena netto: 53.90  Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Architekci innowacyjności
Jak pomagać pracownikom wdrażać wartościowe pomysły
 
Większość firm uważa wprowadzanie innowacji za dodatkowy element swojej
działalności operacyjnej. Pracowników wysyła się wprawdzie na wyjazdy, gdzie z dala
od firmy mogą czerpać inspirację z ciekawych wykładów i uczestniczyć w warsztatach
prowadzonych przez nienaturalnie entuzjastycznych trenerów, aby jak tylko wrócą do
pracy, ponownie wpaść w codzienną rutynę.
Eksperci w dziedzinie zarządzania innowacją - Paddy Miller i Thomas
Wedell-Wedellsborg - proponują inne, lepsze podejście. Zalecają, aby liderzy podjęli
się roli „architekta innowacyjności”, którego zadaniem jest stworzenie w
organizacji ekosystemu skłaniającego pracowników do codziennego przejawiania pięciu
podstawowych zachowań innowacyjnych.
Jednym słowem, jest to książka o zapewnieniu stanu „innowacyjności na co
dzień”, w którym szeregowi pracownicy - w księgowości, marketingu czy w dziale
sprzedaży – zyskają szansę wdrażania innowacji w sposób 
trwały i systemowy.
Zamiast organizować burze mózgów, konkursy na pomysły czy firmowe wyjazdy, które
rzadko przynoszą spodziewane efekty, liderzy powinni tak kierować swoimi pracownikami,
by „pięć podstawowych zachowań sprzyjających innowacyjności” – koncentracja,
kontakt, modyfikacja, selekcja oraz dyplomacja, a także szóste, wytrwałość - stały
się ich codziennym nawykiem.
Książka Architekci innowacyjności, przywołując przykłady zaczerpnięte z
działalności światowych korporacji, takich jak Pfizer, Index Ventures, Lonza, Go
Travel, Prehype, DSM itd., wskazuje drogę prowadzącą do zaszczepienia innowacyjności w
DNA miejsca pracy. 
A zatem – odwołajcie wyjazdy, czytajcie Architektów innowacyjności - i sprawcie, by
innowacje stały się jądrem waszej działalności biznesowej.
 
WSTĘP 
 
Rozdział 1 INNOWACJE NA CO DZIEŃ 
Jak dzień po dniu zmieniać to, co robią pracownicy? 
 
Rozdział 2 KONCENTRUJ UWAGĘ 
Jak sprawić, by pracownicy skupiali uwagę na wartościowych pomysłach? 
 
Rozdział 3 UMOŻLIWIAJ KONTAKT 
Jak pomóc pracownikom tworzyć wartościowe pomysły 
 
Rozdział 4 ULEPSZAJ 
Jak pomóc pracownikom w doskonaleniu ich własnych pomysłów? 
 
Rozdział 5 SELEKCJONUJ 
Jak stworzyć z pracowników efektywnych selekcjoneróv pomysłów? 
 
Rozdział 6 UŻYJ DYPLOMACJI 
Jak pomóc pracownikom prowadzić politykę skierowana na innowacje? 
 
Rozdział 7 WYTRWAJ 
Jak zwiększyć u pracowników wewnętrzną motywację do innowacyjności? 
 
Epilog  SYNDROM PONIEDZIAŁKOWEGO PORANKA 
Od tego, co zrobisz w ciągu najbliższych dwudziestu minut, zależy, czy odniesiesz
sukces czy poniesiesz porażkę. 
 
Dodatek A  
Propozycje dalszych lektur 
Dodatek B  
Jak zdefiniować innowację 
Dodatek C  
Cztery ważne powody, żeby wprowadzać innowacje 
 
Bibliografia  
Podziękowania  
O Autorach 
 
232 strony, Format: 14.5x22.0cm, oprawa twarda z obwolutą 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |