wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ALCHEMIA MANIPULACJI WYDANIE II


BANDLER R. LA VALLE J.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Panaceum na opornych klientów, słabą koniunkturę i trudny rynek
  • Przemiana słowa w złoto
  • Eliksir wiecznego sukcesu

"Alchemia" stanowi najlepszy przykład na to, że można wspiąć się na wyżyny sukcesu bez nieustannego zdobywania nowych umiejętności i bez manipulacji. Czytając tę książkę, przekonacie się dlaczego.

Jarosław Waśkiewicz,
dyrektor generalny portalu Pomorski-Biznes.pl

Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy — niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.

Raz mniej, a raz bardziej zgrabne oferty sprzedaży mamią Cię każdego dnia, od rana do wieczora, wdzierając się za pomocą wszystkich zmysłów do podświadomości. Jednak ani częstochowskie rymy, ani zagadkowe czerwone łapy, ani półnagie modelki nie zdołają niczego sprzedać, jeśli zabraknie podstawowego składnika — mistrzowsko wykorzystanej perswazji.

Dobry sprzedawca jest jak biblijny wąż. Wyśmienicie zna mechanizmy kierujące ludzkim zachowaniem, nasze słabości i popędy. Jest odporny psychicznie i mocno zdeterminowany, by osiągnąć cel. Dzięki tajemniczym, niesamowicie skutecznym i rozbrajająco prostym technikom wykorzystuje ukryty wymiar komunikacji. I tylko od niego zależy, co z tą możliwością zrobi. Chciałbyś być na jego miejscu?

Skuteczna inżynieria perswazji:

  • Proces sprzedaży — od powitania do zamknięcia.
  • Narzędzia manipulacji — słowa i gesty.
  • Oferowanie korzyści i triki myślowe.
  • Elementy sukcesu w negocjacjach.
  • Mapa myśli — znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach.
  • Metody programowania własnych zachowań.
  • Sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.

Spis treści:

Przedmowa (7)
Przedmowa do wydania polskiego (11)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Na początek (17)
Rozdział 2. Proces sprzedaży (39)

  • Co sprzedajesz?

 

Rozdział 3. Podstawy (45)

  • Systemy reprezentacji
  • Poza wzorce wzrokowe
  • Kotwiczenie

 

Rozdział 4. Osiąganie precyzji (85)

  • Różnice między metamodelem a modelem
  • Motywatory
  • Linia czasu
  • Metaprogramy
  • Fizjologia programowania
  • Odgłosy uniwersalne
  • Przekonania

 

Rozdział 5. Tworzenie map myślowych (127)
Rozdział 6. Holograficzna dynamika (191)
Rozdział 7. Zastrzeżenia (203)
Rozdział 8. Precyzyjna alchemia manipulacji (253)
Słowniczek terminów związanych z NLP (259)
Dodatek. Porównywanie submodalności (265)
The Society of Neuro-Linguistic Programming(tm) (279)


288 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021