|
ROZWÓJ PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W SEKTORZE FARMACEUTYCZNYM
ZAŁUCKI M. RED. wydawnictwo: C.H.BECK, 2010, wydanie I cena netto: 114.40 Twoja cena 108,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rozwój prawa własności
intelektualnej w sektorze farmaceutycznym
Przesłanki odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez leki jako produkty
niebezpieczne
dr Michał Chajda, KUL
Praktyczne aspekty ochrony znaków towarowych na produkty farmaceutyczne w prawie
ukraińskim
Tomasz Lubas,WSPiA
Wyczerpanie prawa do znaku towarowego w imporcie równoległym produktów
leczniczych
Piotr Charzewski, aplikant adwokacki w Rzeszowie
Zakres prawnej skuteczności importu równoległego produktów leczniczych
Wojciech Wróbel, aplikant adwokacki w Rzeszowie
Nieprawidłowości w obrocie produktami leczniczymi
dr Aneta Biały, KUL
Granice własności intelektualnej w prawie farmaceutycznym w kontekście prawa
człowieka do zdrowia
Michał Skwarzyński, doktorant KUL
Zawieranie umów licencyjnych a dopuszczanie do obrotu produktów leczniczych
dr Adrian Niewęgłowski, UMCS
Rola patentu, jako środka ochrony wynalazków farmaceutycznych - praktyka,
perspektywy, problemy
Maciej Trąbski, UG
Stosowanie wynalazku dla celów badawczych i procedury związanej z uzyskaniem
pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu - klauzula Rocha Bolara na tle
porównawczym
Anna Nurczyńska, UJ
Patent na produkt leczniczy, jako składnik masy upadłości
Zbigniew Miczek, SSR w Tarnowie
Ograniczenie swobody wypowiedzi w przypadku reklamy produktu leczniczego w
orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości - zagadnienia wybrane
dr Justyna Balcarczyk, UWr
Reklama aptek i w aptekach - prawo do reklamy czy zakaz reklamy
Mirosław Borkowski, doktorant UO
Nie tylko o prawach osobistych twórców produktów leczniczych oraz o reklamie
tych produktów
dr Jacek Mazurkiewicz, UWr
Wybrane ograniczenia prawne w zakresie reklamy produktów leczniczych
dr Maciej Rzewuski, Magdalena Rzewuska, UWM
Informacja czy reklama? Czy można pisać o lekach?
Anna Wójtowicz-Dawid, WSIiZ
Sprzedaż wysyłkowa i reklama produktów leczniczych - uwagi na tle orzeczenia
Trybunału Sprawiedliwości w sprawie C-322/01 DocMorris
dr Mariusz Załucki, UR
Granice dopuszczalnego użycia znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia
publicznego na produkty lecznicze
Marcin Bogdan, UR
Indeks rzeczowy
254 strony, A5, oprawa miekka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|