wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ROZWÓJ PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W SEKTORZE FARMACEUTYCZNYM


ZAŁUCKI M. RED.

wydawnictwo: C.H.BECK, 2010, wydanie I

cena netto: 114.40 Twoja cena  108,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwój prawa własności intelektualnej w sektorze farmaceutycznym


Przesłanki odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez leki jako produkty niebezpieczne
dr Michał Chajda, KUL

Praktyczne aspekty ochrony znaków towarowych na produkty farmaceutyczne w prawie ukraińskim
Tomasz Lubas,WSPiA

Wyczerpanie prawa do znaku towarowego w imporcie równoległym produktów leczniczych
Piotr Charzewski, aplikant adwokacki w Rzeszowie

Zakres prawnej skuteczności importu równoległego produktów leczniczych
Wojciech Wróbel, aplikant adwokacki w Rzeszowie

Nieprawidłowości w obrocie produktami leczniczymi
dr Aneta Biały, KUL

Granice własności intelektualnej w prawie farmaceutycznym w kontekście prawa człowieka do zdrowia
Michał Skwarzyński, doktorant KUL

Zawieranie umów licencyjnych a dopuszczanie do obrotu produktów leczniczych
dr Adrian Niewęgłowski, UMCS

Rola patentu, jako środka ochrony wynalazków farmaceutycznych - praktyka, perspektywy, problemy
Maciej Trąbski, UG

Stosowanie wynalazku dla celów badawczych i procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu - klauzula Rocha Bolara na tle porównawczym
Anna Nurczyńska, UJ

Patent na produkt leczniczy, jako składnik masy upadłości
Zbigniew Miczek, SSR w Tarnowie

Ograniczenie swobody wypowiedzi w przypadku reklamy produktu leczniczego w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości - zagadnienia wybrane
dr Justyna Balcarczyk, UWr

Reklama aptek i w aptekach - prawo do reklamy czy zakaz reklamy
Mirosław Borkowski, doktorant UO

Nie tylko o prawach osobistych twórców produktów leczniczych oraz o reklamie tych produktów
dr Jacek Mazurkiewicz, UWr

Wybrane ograniczenia prawne w zakresie reklamy produktów leczniczych
dr Maciej Rzewuski, Magdalena Rzewuska, UWM

Informacja czy reklama? Czy można pisać o lekach?
Anna Wójtowicz-Dawid, WSIiZ

Sprzedaż wysyłkowa i reklama produktów leczniczych - uwagi na tle orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości w sprawie C-322/01 DocMorris
dr Mariusz Załucki, UR

Granice dopuszczalnego użycia znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia publicznego na produkty lecznicze
Marcin Bogdan, UR

Indeks rzeczowy


254 strony, A5, oprawa miekka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022