5 języków doceniania w miejscu pracy
Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi
Doceniasz swoich współpracowników.
Ale czy oni czują się docenieni?
Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się
cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny
sposób. 
Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:
– zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i
wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł
się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem.
Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła
według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na
nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko
czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie
autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.
– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft
Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż
umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy
na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach.
– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy
Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które
wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi
pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej
przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek
ona się znajduje.
– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL
Leadership Canada
Wprowadzenie 
Wprowadzenie do wydania z 2014 roku 
Wstęp 
Rozdział 1. Na czym najbardziej zależy pracownikom 
Rozdział 2. Dla liderów biznesu: Dlaczego docenianie jest dobrą inwestyqą 
Rozdział 3. Język doceniania nr 1: Afirmujące słowa 
Rozdział 4. Język doceniania nr 2: Wartościowo spędzony czas 
Rozdział 5. Język doceniania nr 3: Akty służby 
Rozdział 6. Język doceniania nr 4: Namacalne prezenty 
Rozdział 7. Język docenienia nr 5: Dotyk 
Rozdział 8. Potenqalnie martwy punkt: Twój najmniej ceniony język 
Rozdział 9. Różnica pomiędzy uznaniem a docenieniem 
Rozdział 10. Jak docenianie sprawdza się w różnych miejscach pracy 
Rozdział 11. Wolontariusze również potrzebują doceniania 
Rozdział 12. Czy język doceniania określonej osoby może ulec zmianie?
Rozdział 13. Motywowanie przez docenianie: Pokonać własne wyzwania 
Rozdział 14. Co się stanie, jeśli nie będziesz doceniał członków swojego
zespołu 
Rozdział 15. Odkryj swój podstawowy język doceniania: Kwestionariusz MPD 
Teraz kolej na ciebie 
Przypisy 
Noty o autorach 
248 stron, Format: 14.5x21.0cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.