wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 30.40 28,88   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TWÓRCZE MYŚLENIE W ZARZĄDZANIU


SLOANE P.

wydawnictwo: GWP, 2005, wydanie I

cena netto: 30.40 Twoja cena  28,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W jaki sposób zachęcić pracowników do kreatywności i przedsiębiorczości?

Jak wpłynąć na ludzi, żeby zaczęli postrzegać problemy nie jako przeszkody na drodze do sukcesu, lecz jako możliwości wprowadzania innowacji?

Jak pobudzić leniuchów, aby stali się odważnymi badaczami?

Jakie techniki należy stosować w codziennej pracy, by jako szef być przykładem, by inspirować i motywować ludzi do większej kreatywności?

Innowacyjne pomysły są podstawą rozwoju i powodzenia firmy. Twórcze zarządzanie - jak przekonuje Paul Sloane - to umiejętność generowania nowych pomysłów w pracy, pobudzania do kreatywności pracowników i jak najlepsze wykorzystanie drzemiącego w nich potencjału.

Książka ta jest skierowana do menadżerów wszystkich rodzajów firm, którzy chcą dzięki zawartym w niej praktycznym ćwiczeniom zwiększyć efektywność i podnieść poziom oferowanych usług.


SPIS TREŚCI

Podziękowania

Wprowadzenie

Rozdział 1 Potrzeba innowacji

Rozdział 2 Charakterystyka twórczego lidera

Rozdział 3 Test innowacyjności

Rozdział 4 Murowanie fundamentów

Rozdział 5 Urzeczywistnianie wizji

Rozdział 6 Kwestionowanie własnych przekonań

Rozdział 7 Zadawanie dociekliwych pytań

Rozdział 8 Zmiana punktu widzenia

Rozdział 9 Wykorzystywanie nietuzinkowych pomysłów

Rozdział 10 Przyjmowanie, przystosowywanie, udoskonalanie

Rozdział 11 Zmiana zasad

Rozdział 12 Zwiększanie wydajności

Rozdział 13 Wdrażanie i ocena

Rozdział 14 Akceptowanie niepowodzeń

Rozdział 15 Jak wykorzystać zespół?

Rozdział 16 Organizacja sprzyjająca innowacjom

Rozdział 17 Sposoby na zdławienie kreatywności

Rozdział 18 Podsumowanie

Rozdział 19 Kurs przywództwa lateralnego

Załącznik A Ćwiczenia

Załącznik B Klucz odpowiedzi do łamigłówek

Bibliografia

Lektury zalecane


183 strony, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022