|

ROZWÓJ RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W WARUNKACH KSZTAŁTOWANIA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W POLSCE
MAZIARZ W.M wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2015, wydanie Icena netto: 55.10 Twoja cena 52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rozwój rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach kształtowania społeczeństwa
informacyjnego w Polsce
Społeczeństwo informacyjne jest kolejnym w historii ludzkości etapem ewolucji
cywilizacyjnej. Przekształcenia związane z jego kształtowaniem i rozwojem należy
uznać za jedne z najgłębszych w dziejach ludzkości, o wyjątkowej skali i dynamice. Ta
transformacja przyniosła istotne przemiany społeczne, gospodarcze i polityczne,
wpływając praktycznie na wszystkie sfery aktywności człowieka, przeobrażając
zasadniczo modele życia. Powstanie społeczeństwa informacyjnego stało się procesem
nieuchronnym, co wymaga dostosowania się do reguł w nim obowiązujących.
Kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego jest związane z właściwym
funkcjonowaniem wielu elementów o charakterze ekonomicznym, kulturowym, technicznym,
prawnym oraz socjologicznym.
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
PODSTAWY TEORETYCZNE RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
1.1. Istota komunikacji
1.2. Pojęcie telekomunikacji
1.3. Teoretyczne ujęcie rynku usług telekomunikacyjnych
1.4. Podmiotowy zakres rynku usług telekomunikacyjnych
1.5. Pojęcie i klasyfikacja usług telekomunikacyjnych
1.6. Internet jako esencja współczesnej telekomunikacji
1.7. Istota rzeczywistości wirtualnej
ROZDZIAŁ II
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE JAKO ETAP ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ CYWILIZACJI
2.1. Istota społeczeństwa informacyjnego
2.1.1. Siły sprawcze ewolucji społeczeństwa
2.1.2. Konceptualizacja pojęcia "społeczeństwo informacyjne"
2.1.3. Determinanty rozwoju społeczeństwa informacyjnego
2.2. Inicjatywy Unii Europejskiej na rzecz kształtowania społeczeństwa informacyjnego
2.3. Funkcjonowanie sfery gospodarczej w warunkach społeczeństwa informacyjnego
2.3.1. Teoretyczne zagadnienia nowej gospodarki
2.3.2. Marketing elektroniczny
2.3.3. Istota i formy telepracy
2.4. Wpływ cywilizacji informacyjnej na wybrane funkcje społeczne
2.4.1. E-goverment jako forma komunikacji społeczeństwa z administracją
2.4.2. Oddziaływanie rozwiązań komunikacyjnych na formy edukacji
2.4.3. Telemedycyna
2.5. Telekomunikacja a społeczeństwo informacyjne
ROZDZIAŁ III
UWARUNKOWANIA PRZEKSZTAŁCEŃ RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
3.1. Konwergencja na rynku usług telekomunikacyjnych
3.2. Regulacje prawne Unii Europejskiej w zakresie funkcjonowania rynku usług
telekomunikacyjnych
3.3. Konsolidacje na rynku usług telekomunikacyjnych
3.4. Innowacje technologiczne na rynku usług telekomunikacyjnych
ROZDZIAŁ IV
ANALIZA POZIOMU ROZWOJU RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH I SPOŁECZEŃSTWA
INFORMACYJNEGO W POLSCE
4.1. Wpływ procesu liberalizacji na poziom rozwoju rynku usług
telekomunikacyjnych w Polsce
4.2. Analiza rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
4.2.1. Charakterystyka rynku usług telekomunikacji stacjonarnej
4.2.2. Charakterystyka podmiotów na rynku usług telekomunikacji mobilnej
4.2.3. Charakterystyka podmiotów na rynku dostawców Internetu
4.3. Analiza poziomu cen usług świadczonych na rynku telekomunikacyjnym w Polsce
4.4. Analiza rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w kontekście rynków krajów Unii
Europejskiej
4.5. Analiza strony popytowej rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
4.6. Analiza poziomu zaawansowania rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce
ROZDZIAŁ V
KIERUNKI KSZTAŁTOWANIA RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W POLSCE
5.1. Perspektywy rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.2. Kierunki zmian regulacji na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.3. Kształtowanie przedmiotowego zakresu rynku usług telekomunikacyjnych
5.4. Kształtowanie struktury podmiotów gospodarczych na rynku usług telekomunikacyjnych
w Polsce
5.4.1. Kierunki przekształceń struktury podmiotowej rynku usług telekomunikacji
stacjonarnej
5.4.2. Kierunki zmian struktury podmiotowej rynku usług telekomunikacji bezprzewodowej
5.5. Analiza wpływu innowacji telekomunikacyjnych na przekształcenia w sferze podażowej
rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.6. Model kształtowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w warunkach
społeczeństwa informacyjnego (koncepcja zmian)
ZAKOŃCZENIE
LITERATURA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW
SUMMARY
278 stron, Format: 17.0x23.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|