wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.10 52,35   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ROZWÓJ RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W WARUNKACH KSZTAŁTOWANIA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W POLSCE


MAZIARZ W.M

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2015, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwój rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach kształtowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce


Społeczeństwo informacyjne jest kolejnym w historii ludzkości etapem ewolucji cywilizacyjnej. Przekształcenia związane z jego kształtowaniem i rozwojem należy uznać za jedne z najgłębszych w dziejach ludzkości, o wyjątkowej skali i dynamice. Ta transformacja przyniosła istotne przemiany społeczne, gospodarcze i polityczne, wpływając praktycznie na wszystkie sfery aktywności człowieka, przeobrażając zasadniczo modele życia. Powstanie społeczeństwa informacyjnego stało się procesem nieuchronnym, co wymaga dostosowania się do reguł w nim obowiązujących.

Kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego jest związane z właściwym funkcjonowaniem wielu elementów o charakterze ekonomicznym, kulturowym, technicznym, prawnym oraz socjologicznym.


WSTĘP

ROZDZIAŁ I
PODSTAWY TEORETYCZNE RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
1.1. Istota komunikacji
1.2. Pojęcie telekomunikacji
1.3. Teoretyczne ujęcie rynku usług telekomunikacyjnych
1.4. Podmiotowy zakres rynku usług telekomunikacyjnych
1.5. Pojęcie i klasyfikacja usług telekomunikacyjnych
1.6. Internet jako esencja współczesnej telekomunikacji
1.7. Istota rzeczywistości wirtualnej

ROZDZIAŁ II
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE JAKO ETAP ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ CYWILIZACJI
2.1. Istota społeczeństwa informacyjnego
2.1.1. Siły sprawcze ewolucji społeczeństwa
2.1.2. Konceptualizacja pojęcia "społeczeństwo informacyjne"
2.1.3. Determinanty rozwoju społeczeństwa informacyjnego
2.2. Inicjatywy Unii Europejskiej na rzecz kształtowania społeczeństwa informacyjnego
2.3. Funkcjonowanie sfery gospodarczej w warunkach społeczeństwa informacyjnego
2.3.1. Teoretyczne zagadnienia nowej gospodarki
2.3.2. Marketing elektroniczny
2.3.3. Istota i formy telepracy
2.4. Wpływ cywilizacji informacyjnej na wybrane funkcje społeczne
2.4.1. E-goverment jako forma komunikacji społeczeństwa z administracją
2.4.2. Oddziaływanie rozwiązań komunikacyjnych na formy edukacji
2.4.3. Telemedycyna
2.5. Telekomunikacja a społeczeństwo informacyjne

ROZDZIAŁ III
UWARUNKOWANIA PRZEKSZTAŁCEŃ RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
3.1. Konwergencja na rynku usług telekomunikacyjnych
3.2. Regulacje prawne Unii Europejskiej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych
3.3. Konsolidacje na rynku usług telekomunikacyjnych
3.4. Innowacje technologiczne na rynku usług telekomunikacyjnych

ROZDZIAŁ IV
ANALIZA POZIOMU ROZWOJU RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH I SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W POLSCE
4.1. Wpływ procesu liberalizacji na poziom rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
4.2. Analiza rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
4.2.1. Charakterystyka rynku usług telekomunikacji stacjonarnej
4.2.2. Charakterystyka podmiotów na rynku usług telekomunikacji mobilnej
4.2.3. Charakterystyka podmiotów na rynku dostawców Internetu
4.3. Analiza poziomu cen usług świadczonych na rynku telekomunikacyjnym w Polsce
4.4. Analiza rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w kontekście rynków krajów Unii Europejskiej
4.5. Analiza strony popytowej rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
4.6. Analiza poziomu zaawansowania rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce

ROZDZIAŁ V
KIERUNKI KSZTAŁTOWANIA RYNKU USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W POLSCE
5.1. Perspektywy rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.2. Kierunki zmian regulacji na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.3. Kształtowanie przedmiotowego zakresu rynku usług telekomunikacyjnych
5.4. Kształtowanie struktury podmiotów gospodarczych na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.4.1. Kierunki przekształceń struktury podmiotowej rynku usług telekomunikacji stacjonarnej
5.4.2. Kierunki zmian struktury podmiotowej rynku usług telekomunikacji bezprzewodowej
5.5. Analiza wpływu innowacji telekomunikacyjnych na przekształcenia w sferze podażowej rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
5.6. Model kształtowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w warunkach społeczeństwa informacyjnego (koncepcja zmian)

ZAKOŃCZENIE
LITERATURA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW
SUMMARY


278 stron, Format: 17.0x23.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022