wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TRANSGRANICZNY PRODUKT TURYSTYCZNY


GARDZIŃSKA A.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2015, wydanie I

cena netto: 65.25 Twoja cena  61,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Transgraniczny produkt turystyczny


Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego, realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych.

Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane przez wiele zróżnicowanych czynników, takich jak walory przyrodnicze i antropogeniczne, dostępność komunikacyjna, rodzaj i jakość infrastruktury turystycznej oraz paraturystycznej czy jakość środowiska przyrodniczego.

Proces ten angażuje także wiele podmiotów, m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego oraz inne instytucje zainteresowane rozwojem turystyki.

Dla obszarów transgranicznych, w których obrębie powstaną wspólne produkty turystyczne, może oznaczać to szansę na sprostanie nasilającej się konkurencji pomiędzy miejscowościami i regionami turystycznymi, przekraczającej granice państwowe.


Rozdział 1
Teoretyczne aspekty transgranicznego produktu turystycznego
1.1. Istota turystyki transgranicznej
1.2. Definicja i rodzaje produktów turystycznych
1.3. Obszar jako produkt turystyczny zdeterminowany przestrzennie
1.4. Specyfika transgranicznego produktu turystycznego

Rozdział 2
Współpraca w kształtowaniu transgranicznego produktu turystycznego
2.1. Podmioty kształtujące transgraniczny produkt turystyczny
2.2. Współpraca transgraniczna i jej uwarunkowania
2.2.1. Pojęcie współpracy transgranicznej
2.2.2. Euroregion jako zinstytucjonalizowana forma współpracy
2.3. Wybrane rodzaje współpracy w rozwoju turystyki na obszarze transgranicznym
2.3.1. Partnerstwo jednostek samorządu terytorialnego
2.3.2. Transgraniczny klaster turystyczny
2.3.3. Partnerstwo publiczno-prywatne jako czynnik aktywizujący rozwój turystyki /
2.4. Płaszczyzny konkurencji w sektorze turystycznym

Rozdział 3
Transgraniczny produkt turystyczny na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego
3.1. Struktura transgranicznego produktu turystycznego
3.1.1. Charakter walorów turystycznych
3.1.2. Infrastruktura turystyczna i usługi
3.1.3. Dostępność komunikacyjna
3.2. Struktura podmiotowa transgranicznego produktu turystycznego
3.3. Płaszczyzny rozwoju produktu turystycznego województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego
3.4. Możliwości finansowania rozwoju transgranicznego produktu turystycznego

Rozdział 4
Współpraca jako kluczowy czynnik kreowania transgranicznego produktu turystycznego województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego
4.1. Ocena współpracy w zakresie kreowania transgranicznego produktu turystycznego
4.2. Przykłady dobrych praktyk współpracy transgranicznej
4.3. Analiza SWOT współpracy w zakresie kształtowania transgranicznego produktu turystycznego
4.4. Koncepcja doskonalenia współpracy
4.4.1. Płaszczyzny i charakter współpracy w procesie kreowania transgranicznego produktu turystycznego
4.4.2. Rekomendowane działania i przewidywane rezultaty realizacji koncepcji

Zakończenie
Załączniki
Bibliografia
Spis rysunków i tabel


278 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021