Adobe After Effects CC 
Oficjalny podręcznik
Adobe After Effects CC jest bardzo chętnie wykorzystywany przez montażystów,
projektantów stron internetowych, ekspertów od efektów specjalnych oraz twórców
filmowych i telewizyjnych do cyfrowego udoskonalania filmów. 
Umożliwia komponowanie warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie
wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie zarówno
obiektów, jak i efektów specjalnych. To dość złożone narzędzie, ale jego opanowanie
pozwala uzyskać wspaniałe rezultaty!
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe.
Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki,
przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After
Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno
najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia
do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików
z materiałami do ćwiczeń.
Dzięki temu podręcznikowi: 
  zapoznasz się z programem Adobe After Effects CC i praktycznie natychmiast
    rozpoczniesz pracę
   
  nauczysz się korzystać z warstw i masek oraz pracować na tekście
   
  dowiesz się, jak tworzyć efekty specjalne, korygować kolory i dodawać ścieżkę
    dźwiękową
   
  nauczysz się tworzyć obiekty 3D, pracować na warstwach, modyfikować kolory i
    oświetlenie
   
  zaczniesz stosować zaawansowane techniki edycji, tworzyć kompozycje i precyzyjnie
    je animować
   
  nauczysz się renderować filmy i publikować materiały wyjściowe
   
  Wprowadzenie (1)
    - Kilka słów o książce (1)
 
    - Wymagania (1)
 
    - Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
 
    - Optymalizacja wydajności (2)
 
    - Przywracanie ustawień domyślnych (2)
 
    - Kopiowanie plików z lekcjami (3)
 
    - Jak korzystać z lekcji (4)
 
    - Dodatkowe zasoby (4)
 
    - Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)
 
  
  ROZDZIAŁ 1. Zapoznanie się z tokiem pracy (8)
    - Obszar roboczy programu After Effects (10)
 
    - Rozpoczynanie pracy (11)
 
    - Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
 
    - Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
 
    - Warstwy (18)
 
    - Przybornik (19)
 
    - Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (19)
 
    - Animowanie kompozycji (26)
 
    - Panel Timeline (oś czasu) (27)
 
    - Animowanie tekstu za pomocą szablonów (29)
 
    - Kod czasowy i czas trwania (30)
 
    - Podgląd wykonanej pracy (33)
 
    - Optymalizacja działania programu After Effects (35)
 
    - Renderowanie i eksportowanie kompozycji (35)
 
    - Dostosowywanie przestrzeni roboczej (36)
 
    - Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (37)
 
    - Dodatkowe źródła informacji o After Effects (38)
 
    - Pytania kontrolne (39)
 
  
  ROZDZIAŁ 2. Tworzenie prostej animacji z użyciem efektów i szablonów (40)
    - Rozpoczynamy pracę (42)
 
    - Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (43)
 
    - Tworzenie kompozycji (45)
 
    - Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (48)
 
    - Dodawanie efektów do warstwy (49)
 
    - Dodawanie efektów i sterowanie nimi (50)
 
    - Dodawanie szablonu animacji (52)
 
    - Podgląd działania efektów (54)
 
    - Dodawanie przezroczystości (55)
 
    - Renderowanie kompozycji (56)
 
    - Pytania kontrolne (59)
 
  
  ROZDZIAŁ 3. Animowanie tekstu (60)
    - Rozpoczynamy pracę (62)
 
    - Warstwy tekstowe (64)
 
    - Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (64)
 
    - Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (67)
 
    - Korzystanie z szablonu animacji tekstu (69)
 
    - Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (72)
 
    - Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (74)
 
    - Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (75)
 
    - Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (76)
 
    - Animowanie odległości między literami (79)
 
    - Animowanie przezroczystości tekstu (81)
 
    - Korzystanie z grup animatorów tekstu (82)
 
    - Grupy animatorów tekstu (82)
 
    - Animowanie położenia warstwy (85)
 
    - Synchronizowanie animacji warstw (87)
 
    - Dodawanie rozmycia ruchu (88)
 
    - Pytania kontrolne (89)
 
  
  ROZDZIAŁ 4. Warstwy kształtu (90)
    - Rozpoczynamy pracę (92)
 
    - Tworzenie warstwy kształtu (94)
 
    - Tworzenie własnych kształtów (98)
 
    - Powielanie kształtów (100)
 
    - Powielanie i modyfikowanie kompozycji (103)
 
    - Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (104)
 
    - Wstawianie kompozycji do projektu 3D (107)
 
    - Prace wykończeniowe (111)
 
    - Zadanie dodatkowe (112)
 
    - Pytania kontrolne (113)
 
  
  ROZDZIAŁ 5. Animowanie prezentacji multimedialnej (114)
    - Rozpoczynamy pracę (116)
 
    - Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
 
    - Tworzenie kompozycji (118)
 
    - Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
 
    - Łączenie warstw przy użyciu relacji dziedziczenia (120)
 
    - Prekomponowanie warstw (122)
 
    - Kluczowanie ścieżki ruchu (124)
 
    - Animowanie pozostałych elementów (128)
 
    - Efekty specjalne (132)
 
    - Warstwy jednolitego koloru (134)
 
    - Animowanie warstw prekomponowanych (135)
 
    - Animowanie tła (138)
 
    - Dodawanie ścieżki dźwiękowej (139)
 
    - Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (139)
 
    - Edycja plików audio w programie Adobe Audition (140)
 
    - Pytania kontrolne (141)
 
  
  ROZDZIAŁ 6. Animowanie warstw (142)
    - Rozpoczynamy pracę (144)
 
    - Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (146)
 
    - Style warstw w Photoshopie (147)
 
    - Symulowanie zmian oświetlenia (148)
 
    - Wyrażenia (150)
 
    - Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (150)
 
    - Animowanie ruchu elementów pejzażu (152)
 
    - Prekomponowanie i maskowanie warstw (156)
 
    - Maski ścieżek oraz maski ruchome (157)
 
    - Animowanie cieni (160)
 
    - Dodawanie efektu Lens Flare (162)
 
    - Animowanie zegara (164)
 
    - Renderowanie animacji (165)
 
    - Remapping czasu kompozycji (166)
 
    - Pytania kontrolne (173)
 
  
  ROZDZIAŁ 7. Praca z maskami (174)
    - Maski (176)
 
    - Rozpoczynamy pracę (176)
 
    - Tworzenie maski za pomocą pióra (178)
 
    - Edycja maski (178)
 
    - Tryby masek (179)
 
    - Tworzenie maski Béziera (182)
 
    - Zmiękczanie krawędzi maski (182)
 
    - Zastępowanie zawartości maski (183)
 
    - Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (184)
 
    - Dodawanie odbić (186)
 
    - Tworzenie winiety (190)
 
    - Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (192)
 
    - Ustalanie zależności czasowych (192)
 
    - Wskazówki dotyczące tworzenia masek (193)
 
    - Przycinanie zakresu roboczego (194)
 
    - Pytania kontrolne (195)
 
  
  ROZDZIAŁ 8. Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet (196)
    - Rozpoczynamy pracę (198)
 
    - Omówienie narzędzi Puppet (202)
 
    - Dodawanie pinezek deformacyjnych (202)
 
    - Definiowanie obszarów nakładania (204)
 
    - Usztywnianie obszaru (205)
 
    - Animowanie pozycji pinezek (206)
 
    - Ściskanie i rozciąganie (206)
 
    - Nagrywanie animacji (210)
 
    - Pytania kontrolne (211)
 
  
  ROZDZIAŁ 9. Pędzel rotoskopowy (212)
    - Kilka słów o rotoskopii (214)
 
    - Rozpoczynamy pracę (214)
 
    - Używanie programów Premiere Pro i After Effects (216)
 
    - Wyznaczanie brzegu segmentacji (216)
 
    - Dopracowanie maski warstwy (223)
 
    - Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (225)
 
    - Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (225)
 
    - Modyfikacja tła (226)
 
    - Dodawanie animowanego tekstu (228)
 
    - Tworzenie pliku wyjściowego (230)
 
    - Zadanie dodatkowe (231)
 
    - Pytania kontrolne (233)
 
  
  ROZDZIAŁ 10. Korekcja kolorów (234)
    - Rozpoczynamy pracę (236)
 
    - Podgląd projektu na monitorze wideo (238)
 
    - Ustawianie balansu kolorów (239)
 
    - Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (241)
 
    - Zmiana tła (244)
 
    - Korekcja koloru chmur (249)
 
    - Śledzenie ruchu chmur (250)
 
    - Wymiana nieba w drugim klipie (251)
 
    - Gradacja kolorów (255)
 
    - Zadanie dodatkowe (259)
 
    - Pytania kontrolne (261)
 
  
  ROZDZIAŁ 11. Budowanie trójwymiarowego obiektu (262)
    - Rozpoczynamy pracę (264)
 
    - Tworzenie tekstu 3D (265)
 
    - Widoki 3D (267)
 
    - Importowanie tła (269)
 
    - Wstawianie źródeł światła (270)
 
    - Dodawanie kamery (273)
 
    - Pozycjonowanie warstw (275)
 
    - Dodawanie warstwy tekstowej (276)
 
    - Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (277)
 
    - Pytania kontrolne (287)
 
  
  ROZDZIAŁ 12. Analizator ruchów kamery (288)
    - Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (290)
 
    - Rozpoczynamy pracę (290)
 
    - Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (292)
 
    - Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (293)
 
    - Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (294)
 
    - Tworzenie realistycznych cieni (299)
 
    - Wprowadzanie światła otaczającego (301)
 
    - Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (302)
 
    - Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (304)
 
    - Animowanie elementów tekstowych (306)
 
    - Dopasowywanie głębi ostrości (308)
 
    - Renderowanie kompozycji (309)
 
    - Pytania kontrolne (311)
 
  
  ROZDZIAŁ 13. Zaawansowane techniki edycji (312)
    - Rozpoczynamy pracę (314)
 
    - Stosowanie efektu Warp Stabilizer VFX (314)
 
    - Skalowanie dwusześcienne (315)
 
    - Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (317)
 
    - Jednopunktowe śledzenie ruchu (319)
 
    - Dryfowanie punktu śledzenia (323)
 
    - Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (324)
 
    - Śledzenie wielopunktowe (325)
 
    - mocha dla After Effects (329)
 
    - Tworzenie systemu cząsteczkowego (330)
 
    - Właściwości efektu Particle Systems II (332)
 
    - Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (339)
 
    - Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (340)
 
    - Pytania kontrolne (345)
 
  
  ROZDZIAŁ 14. Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych (346)
    - Rozpoczynamy pracę (348)
 
    - Tworzenie szablonów renderingu (349)
 
    - Kompresja (353)
 
    - Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (354)
 
    - Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (356)
 
    - Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (357)
 
    - Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (360)
 
    - Pytania kontrolne (363)
 
  
  DODATEK. Ogólne skróty klawiszowe (365)
384 stron, Format: 23.7x16.5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.